Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Her virker det som om de ikke har noen kontroll. De har lister over hvem som skal være på SFO, men det virker ikke som om noen sjekker at listene stemmer med antall barn. Mine barn har SFO bare noen dager i uka. I går hadde de det ikke. Da min ene likevell ikke kom hjem fra skolen ringte jeg SFO og spurte om hun hadde kommet dit ved en feil. Nei, der var hun ikke var svaret. Jeg måtte derfor ut og lete. Etter en stund gikk jeg inn på SFO. Der satt hun. Hun hadde blitt ropt opp for å gå til SFO etter skolen, men sto ikke på lista. Ikke er det første gang heller. Bare siden sommeren har en av dem blitt sendt hjem når de skulle vært på SFO to ganger og en gang før har en blitt tatt med til SFO når de egentlig ikke skulle dit. Hva er poenget med listene når de uansett ikke stemmer med ungene som skal være der? Har SFO kontroll hos dere? Anonymous poster hash: ddafc...293
Superdolly Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 Ja, her har de kontroll. Det er en av fordelene ved å bo på et lite sted med en liten skole og en liten SFO.
Gjest Julia1984 Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 Ja, full kontroll. Stor SFO, mange barn
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 Nei, jeg har ikke inntrykk av at SFO har kontroll her. Anonymous poster hash: c119d...a98
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #5 Skrevet 10. desember 2013 Nei, jeg har ikke inntrykk av at SFO har kontroll her. Anonymous poster hash: c119d...a98 Hva gjør du med det? Eller gjør man noe i det heletatt? Ungene re kansje gamle nok til at de bør ha kontroll på hvor de bør være selv slik at det holder at SFO har en åpen dør og voksne å gå til om de ønsker det? Anonymous poster hash: ddafc...293
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #6 Skrevet 10. desember 2013 Du er heldig som finner henne på sfo da. Sønnen min har stukket av fra sfo flere ganger og Sfo gidder ikke ringe meg når det skjer engang. Anonymous poster hash: bbd6c...041
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #7 Skrevet 10. desember 2013 Du er heldig som finner henne på sfo da. Sønnen min har stukket av fra sfo flere ganger og Sfo gidder ikke ringe meg når det skjer engang. Anonymous poster hash: bbd6c...041 Hun er ganske "skikklig av seg" så jeg er sånn sett ikke så redd for at hun skal stikke av eller liknende. Hva gjør du når du oppdager at slike ting har skjedd på SFO? Jeg regner med at han ikke ble funnet igjen på 5 minuter, da hadde det jo ikke vært så mye å ringe hjem om Anonymous poster hash: ddafc...293
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #8 Skrevet 10. desember 2013 Ja, her har de full kontroll på det. Anonymous poster hash: 6cb54...15c Anonymous poster hash: 6cb54...15c
Gjest Julia1984 Skrevet 10. desember 2013 #9 Skrevet 10. desember 2013 Du er heldig som finner henne på sfo da. Sønnen min har stukket av fra sfo flere ganger og Sfo gidder ikke ringe meg når det skjer engang. Anonymous poster hash: bbd6c...041 Dårlig av SFO, men når det har skjedd flere ganger bør du kanskje begynne å ta en alvorsprat med barnet ditt?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #10 Skrevet 10. desember 2013 Nei, jeg har ikke inntrykk av at SFO har kontroll her. Anonymous poster hash: c119d...a98 Hva gjør du med det? Eller gjør man noe i det heletatt? Ungene re kansje gamle nok til at de bør ha kontroll på hvor de bør være selv slik at det holder at SFO har en åpen dør og voksne å gå til om de ønsker det? Anonymous poster hash: ddafc...293 Jeg tok barnet mitt ut av SFO. Jeg har førsteklassing, så de burde jo hatt litt kontroll, men de har ikke oversikt. Anonymous poster hash: c119d...a98
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #11 Skrevet 10. desember 2013 Nei. min lille er 7 år og kommer gjerne hjem,men de ringer heldigvis,men litt sølve er de jo når ungen går hjem flere ganger i uka Anonymous poster hash: 3f691...78a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå