sug lut Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 sovet og mindre pølsefigre funnet en teknikk for å åpne kaffeglass og smøre skive m en hånd fine nisseungen fine muttern noen skaffer juletre telys kan tennes med spaghetti-trikset
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 Mindre pølsefingre liker vi! Regner med at det er sossisstørrelse du går for. Spagettitrikset er lurt og ikke minst litt morsomt Sovet som en stein Planene for Depeche Modekonserten i boks for fredag
Mama Christmas Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 All bedring er god bedring Godt å høre! Kjenner jeg er veldig spent på å høre forklaringen på spaghettimetoden! Depeche Mode?? Hvorfor har ikke jeg fått med meg det? God natts søvn her også, trass i at jeg våknet med dunkende hode. Fri i dag, og de thar mannen også - så i dag blir det endelig husvask! Rolig morgen med kaffe og frokost på stua
sug lut Skrevet 10. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2013 Spaghetti-trikset?? Hvis du skal tenne mange lys eller lys som har brent langt nedi seg selv, tenn på en spaghetti og så har du en lang tenner for mange lys og vanskelige lys.
Iiiiik Skrevet 10. desember 2013 #6 Skrevet 10. desember 2013 Så fint at dagen er bedre og takk for spaghettitriks!
Ugl@ ruger... Skrevet 10. desember 2013 #7 Skrevet 10. desember 2013 Spagetti er fint til så mangt, både til å tenne lys med og stikke i kake:-) Dagens elsk: Elektrikeren i sving Kaffen smaker fortsatt som den skal Frokost inntatt Kontorarbeid unnagjort Lite telefonmas Dagens hat, fine snøen regner bort, som igjen betyr våte og møkkete dresser votter osv som må tas hjem fra sfo og vaskes i dag...blæh!
Barbarella og froskebarna Skrevet 10. desember 2013 #8 Skrevet 10. desember 2013 Spaghetti-trikset?? Hvis du skal tenne mange lys eller lys som har brent langt nedi seg selv, tenn på en spaghetti og så har du en lang tenner for mange lys og vanskelige lys.Genialt! Takk for tipset
weihnachtmarkblomstre Skrevet 10. desember 2013 #9 Skrevet 10. desember 2013 - Kjekkeste mannen som har middagen klar når jeg har jobbet overtid. - Tapreste vesla som er superklar for både trylleplastet og sovemedisin. - Søteste storejenta som på andre kvelden baker julegaver til alle sine venner. - Snilleste mamma'n som kommer og lager kjøttkaker til oss når vi kommer hjem fra sykehus. - Den midlertidige juletreskogen jeg må gå igjennom til og fra jobb. - Brente mandler
LillaGorilla♥♥ Skrevet 10. desember 2013 #10 Skrevet 10. desember 2013 Julefest i barnehagen- med nissebesøk! Deilig minimann som var helt fantastisk søt med voks i tintin-håret sitt. Fineste fireåring som proklamerte at hun har den mykeste mammaen i verden. Beste mannen som har fiksa fenalår til jul. Mammamage som atter en gang er full av pepperkaker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå