❤lille stjerne❤ Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Uke 15+2 og i dag skal vi på en tidlig ultralyd, mest av alt fordi storesøster skal få være med å se den lille (søsken får ikke være med på OUL), men selvsagt er det minst like spennende for oss. Vi var på en tidlig ul i uke 7 slik klinikken anbefaler, men siden den ble tatt utvendig og det var så tidlig ble det ikke den helt store opplevelsen. Det er morsommere når man ser armer og ben bevege seg og kan se en bitte liten profil med nese og hake, kanskje litt hikking og kanskje til og med kjønn. Jeg tror det blir først etter denne ultralyden det går ordentlig opp for meg at jeg virkelig er gravid. Tiden går så mye fortere denne gangen enn da vi ventet første. Nå er det liksom noe som skjer fra morgen til kveld og dagene/ukene går altfor fort føler jeg.
lioness* Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 Lykke til! Det blir en opplevelse for storesøster
❤lille stjerne❤ Skrevet 10. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2013 En frisk og fin lita jente <3
Månestråle75 Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 En frisk og fin lita jente <3 Så koselig! Gratulerer Jeg har en guttefølelse denne gangen, så det blir spennende å se på OUL 8. januar:)
❤lille stjerne❤ Skrevet 10. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2013 Jeg hadde guttefølelse først, da vi prøvde og de første ukene ble jeg dratt rett mot lyseblå velurdresser. Men fra uke 10 cirka har jeg følt at det er jente.
Månestråle75 Skrevet 10. desember 2013 #6 Skrevet 10. desember 2013 Jeg hadde guttefølelse først, da vi prøvde og de første ukene ble jeg dratt rett mot lyseblå velurdresser. Men fra uke 10 cirka har jeg følt at det er jente. Jeg var på UL i uke 12+6 i forbindelse med duotest, og etter denne kom guttefølelsen. Storesøster på 4,5 år ønsker seg en lillebror, så det hadde jo passet fint
❤lille stjerne❤ Skrevet 11. desember 2013 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2013 Var litt i tvil om jeg ville vite det denne gangen, det er jo så spennende når muligheten for begge deler er tilstede. Men det er jo veldig praktisk å vite det da, og storesøster hadde veldig lyst til å vite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå