Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #51 Skrevet 10. desember 2013 Hytter og feriehus i Europa, billigere forsikring, billigere trening, rabatt på utdannelse gjennom NKI og sikkert en haug andre tilbud fra kundene våre, men jeg har ikke full oversikt da vi har et par tusen store selskap som kunder.... Anonymous poster hash: 843be...075
MGS123 Skrevet 10. desember 2013 #52 Skrevet 10. desember 2013 Beste frynsegodet er vel billigere lån, null gebyr på banktenester og billigere kurs på utenlandsk valuta.... ja, jobber i bank... Ellers mobil, inkl nett og ipad (egentlig for arbeidsbruk, men bruker den privat også). Tilgang på flere ulike hytter/leiligheter, samling for alle ansatte en gang i året... Tja, det var vel det. Vi hadde mer før enn nå egentlig... Dere som sier dere får klær bl.a, må ikke dere skatte for dette?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #53 Skrevet 10. desember 2013 Rabatter i flere forretninger, bla gullsmed, intersport, oslo sportslager, sport1, friluftsmagasinet, rimereligere dekk, skobutikk, frisør, rabattordning på sats, flere firmahytter på fjellet, strømstad og i nice, gunstig lånerente er det jeg kommer på i farta Anonymous poster hash: e372b...955
frk Nilsen Skrevet 10. desember 2013 #54 Skrevet 10. desember 2013 Mannen har akkurat byttet jobb så er ikke helt sikker på hva han har/får. Jeg vet de har et par firmahytter på fjellet og i Spania. Jeg får - 1 time pr.uke trening i arbeidstiden, denne timen skal inkludere dusjing og evt reisevei til/fra treningsenter. Dvs jeg jogger nå og da hvis det er vær til det og jeg har tid. - Gratis kaffe, men den er så dårlig at man risikerer magesår..... - Fri en dag i romjula og en halv dag i Desember - Lån via SPK - Rabatt på SATS og Elixia - Sommerfest, julelunsj og julebord med egenandel.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #55 Skrevet 10. desember 2013 Jobber i staten, og synes egentlig ikke at jeg har det så verst: Gratis telefon (som byttes ut ganske jevnlig) Gratis bruks av telefon (sel vom jeg skatter av det) Bærbar PC som byttes ut jevnlig Godt med kurs, utdanning og opplæring svært flexibel arbeidstid hjemmekontor God alderspensjonsordning VELDIG god uførepensjonsordning!! 1 time trening i arbeidstide hver uke julegave julebord på hotell med overnatting sommeravslutning på hotell med overnatting Og ikke minst - ordnede arbeidsforhold!!! Anonymous poster hash: 2e9fc...8f1
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #56 Skrevet 10. desember 2013 Jeg får: Gratis kaffe, te og frukt på jobben Ofte varm lunsj på fredager (taco, gryterett etc.) Selvvalgt overtidsmat Gratis tv-abonnement Mannen får: 30% rabatt på en veldig populær butikk jeg er veldig glad i Anonymous poster hash: 0be38...9fb
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #57 Skrevet 10. desember 2013 Jeg: Ingen frynsegoder (kommunen) Mannen: Gratis mobil og bruk av den (må beskattes) Julebord med alkohol Gratis lunsj hver dag En hel del turutstyr (nødvendig i jobben) Svært gode pensjonsvilkår Forsikringer Grilldag med familie Gratis utdanning Rabatter på diverse butikker (Staten) Anonymous poster hash: be621...44d
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #58 Skrevet 10. desember 2013 Jobber i kommune, gode pensjonsordninger, betalt telefon, betalt iPad, tilbud på gde forsikringer, gruppeforsikring, gratis nett på telefon og iPad, god tilbud på trening, Anonymous poster hash: ab5da...7f7
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #59 Skrevet 10. desember 2013 Jeg: ingenting, jobber i staten. Han: to uker gratis opphold i stoooor flott leilighet i Spania hvert år, avis, telefon,iPad, 5000 for å trene eller kjøpe treningsklær/utstyr, ekstremt mange middager med ubegrenset alkohol. Heldiggrisen Anonymous poster hash: 5dc24...ed7
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #60 Skrevet 10. desember 2013 Jeg: - Mobil, laptop, iPad - mobilregning og bredbånd - Betalt mellomlegg mellom 6G og lønn i permisjon - nesten dekket treningssenter - firmahytte - bilgodtgjørelse - helseforsikring - betalt kurs og videreutdanning - får dra på seminarer i utlandet så lenge det er relevant nok - betalt julebord med følge - flexitid og hjemmekontor Mannen får ikke noe særlig. Anonymous poster hash: d1efd...e93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå