Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #26 Skrevet 10. desember 2013 Tlf, 2 x tur/fest, tilgang til hytte, betalt videreutdanning, tilgang til innkjøpspriser ved rørlegging, elektrisk utstyr... Anonymous poster hash: cbfe8...743
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #27 Skrevet 10. desember 2013 Knallfin bil. Mobil til oss begge. Mac, PC, mini-PC, iPad, annet nettbrett, Internett, gratis kino, en del forbruksvarer fra jobben + låne utstyr som koster en del å leie.. Klær til mannen (faktisk en del fint). Noe klær til meg (ytterjakke, arbeidsklær). Firmahytte. Alt er fra mannens jobb. Jeg får ingenting av min. Anonymous poster hash: 91057...3be
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #28 Skrevet 10. desember 2013 Får 40% på alle ordinære varer i alle butikker i varner gruppen. Anonymous poster hash: 2dd1b...840
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #29 Skrevet 10. desember 2013 Jeg: En ekstra ferieuke hvert år Miljøtillegg til lønn hvis jeg ikke kjører bil til og fra jobb Mye vareprøver (kjøper sjelden vaskepulver, kremer, dusjsåpe m.v) Telefon Telefonregningen dekket Fleksibel arbeidstid /hjemmekontor Gratis firmaleilighet i 'Syden' Fast sum jeg kan bruke på kurs /videreutdanning hvert år Julegave Sommergave Julebord Sommerfest Han: Ny Mac, iPad, iPhone hvert år Internett hjemme Firmahytte Kurs Julebord / sommerfest Dekket lønn over 6G ved permisjon! Fleksibel arbeidstid / hjemmekontor Anonymous poster hash: 165ff...2db
*Yuna* Skrevet 10. desember 2013 #30 Skrevet 10. desember 2013 Firmabil med bensin, mobiltelefon, rabatt på diverse tjenester.
ærlig talt Skrevet 10. desember 2013 #31 Skrevet 10. desember 2013 Jeg er miljøterapeut, mannen lærer. Vi jobber begge i det offentlige, så det sier vel sitt 😉 Jeg får julebord og sommerfest, samt gratis mat og drikke når jeg er på jobb. Mannens frynsegoder er julebord og innimellom andre festligheter. Jo, også får vi julegaver, bursdagsgave ved rundt tall og bryllupsgave 😋
beibilykke Skrevet 10. desember 2013 #32 Skrevet 10. desember 2013 bakeri her og kan ta med brød/boller hver dag. mannen er student så ingenting å hente der. nå skal jeg jobbe litt for min far sin bedrifter etter jul og da får jeg 3000kr deklet i form av et treningsmedlemsskap
beibilykke Skrevet 10. desember 2013 #33 Skrevet 10. desember 2013 vi får og kiropraktor 2 ganger i mnd. har treningsrom,får julegave,sommerfester og julebord,blåtur der alt er dekket
MrsMilla Skrevet 10. desember 2013 #34 Skrevet 10. desember 2013 Jeg har fri telefon og pc, tilgang til ferieleiligheter på tenerife som jeg ikke bruker, mulighet til å kjøpe aksjer til ok pris, superfine arbeidtider med flexitid. Betalt julebord med partner samt noen sosiale aktiviteter gratis med jobb - gjerne med mat og drikke til. Feriepenger som normalt i svangerskap istedet for det man har rett på i arbeidslivet. 12% feriepenger/5 uker ferie. Veldig fleksibelt ferieuttak - kan stort sett velge helt selv Det er hva jeg husker iallefall. Han har gratis konserter, noe dekket telefon, mac, noen betalte utenlandsturer hvert år der det er litt jobb og mye moro, julebord med betalt mat, tilgang til nettverk innenfor sin bransje, mye gratis luncher og middager, presentasjonsmiddager med ledsager fire ganger i året og litt annet jeg ikke har helt oversikt over.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #35 Skrevet 10. desember 2013 Jobber i staten, der vi har mange gode ordninger mht velferdspermisjoner osv gjennom tariffavtalen. Billig huslånet gjennom SPK. Lokalt hos oss får vi fri m lønn store deler av juleferien . Og det er i grunnen vel så bra som gratis telefon, synes jeg! Anonymous poster hash: 37c43...904
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #36 Skrevet 10. desember 2013 Ingenting, jobber i kommunen. Betaler egen kaffe, julebord og parkering Anonymous poster hash: f714d...649
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #37 Skrevet 10. desember 2013 Har nå endelig fått mast meg til avspasering de 4 timene vi har åpent på julaften (muslimene på bruket fikk en hel dag med lønn fri til Id). Jeg har også etter en periode med laaaaang betenkning fått lov til å ta den siste fridagen min lille julaften. På fredag skal vi også ha julelunch, vi får bittelitt dekket av det som er igjen av loddpenger fra vinlotteriet, men må betale resten sjøl. 5 uker ferie hvert år. Ingen muligheter for hjemmekontor. Ingen bonuser, reiser eller goder. Ja, jeg jobber på Oslo Universitetssykehus.............. Anonymous poster hash: 92c20...a92
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #38 Skrevet 10. desember 2013 Frynsegoder: Billig medlemsskap på treningssenter, svømmehall. Tur til utlandet en helg i året. Gratis julebord og opphold på hotell og alkohol og mat gratis. Anonymous poster hash: eabf7...916
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #39 Skrevet 10. desember 2013 Jobber i en stor matvarekjede. Vi får: Kaffe/te Sukker Brød Til lunsjen altså Anonymous poster hash: 24423...93a
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #40 Skrevet 10. desember 2013 Sommerfest Juleseminar med gratis mat Julelunsj Også får vi fri enten julaften eller nyttårsaften med lønn. Jobber kun til 12 på julaften/nyttårsaften, men får lønn for hele dagen. Jobber på sykehus Anonymous poster hash: e91f1...584
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #41 Skrevet 10. desember 2013 Plaster og bandasjer. Og en resept hvis det trengs. Muligens en gratis reklamepenn i ny og ne. Kan få til å gå foran køen ved undersøkelser/planlagte operasjoner. Gjennom den ene jobben er mannen forsikret med 86G ved død/ufør på jobb. Ellers ikke mye sprekt i sykehusbransjen. Anonymous poster hash: b0309...6cd
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #42 Skrevet 10. desember 2013 Sommerfest Juleseminar med gratis mat Julelunsj Også får vi fri enten julaften eller nyttårsaften med lønn. Jobber kun til 12 på julaften/nyttårsaften, men får lønn for hele dagen. Jobber på sykehus Anonymous poster hash: e91f1...584 Også får jeg gratis MR, ultralyd, CT, mammografi, osv hvis jeg skulle trenge det. Anonymous poster hash: e91f1...584
Daquiry Skrevet 10. desember 2013 #43 Skrevet 10. desember 2013 (endret) Jeg er singel, men har følgende goder: Bonus en gang i året Behandlingsforsikring og livs/medisinsk/uføreforsikring Sommerfest, utenlandsturer, skiweekend, julebord og en årlig fest med alle ansatte i Norge Mobil Tilskudd til trening Rabatt på Toyota Fri enten jul eller nyttårsaften samt den andre dagen kun halv dag, begge med full lønn Det var det jeg kom på nå. Alle turene er alt dekket med følge/familie. Alle festene er det fri flyt av mat og alkohol. Endret 10. desember 2013 av Daquiry
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #44 Skrevet 10. desember 2013 Jeg får: Påskeegg jeg deler med kollegaer og julegodt. Fikk 4000,- i individuelt lønnstillegg i fjor av sjefen da, som den eneste, så ja, det var jo stas. Klesgodtgjørelse. Mannen får: Masse utenlandsreiser gjennom året, i USA, Hongkong, Vietnam ja, you name it. Bonus på opptill flere hundre tusen hvert år Gratis tlf og internett gratis julebord og andre fester Han har eget kredittkort han kan bruke, bestille hotell, kjøpe mat osv. som bare jobben dekker Kurser i utlandet Billige flyreiser Fleksibel jobb, kan ha hjemmekontor enkelte dager Sånn er det å være gigasmart og jobbe i det private! Anonymous poster hash: e7d3e...25e
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #45 Skrevet 10. desember 2013 Jeg; Gode forsikringer Utenlandsturer (med følge) Dekket mobiltelefon Julegratiale Bonus (men dette er vel egentlig en del av lønnen) Mannen; Gode forsikring Dekket mobil, bredbånd, fasttelefon og avis Leilighet i utlandet Diverse sosiale arrangementer Anonymous poster hash: 51fc8...c8d
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. desember 2013 #47 Skrevet 10. desember 2013 Det hender jeg skriver ut private dokumenter på skolens printer...
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #48 Skrevet 10. desember 2013 Ingenting... Anonymous poster hash: 4117c...b4e
Katapult Skrevet 10. desember 2013 #49 Skrevet 10. desember 2013 Mannen får: Billig kjøtt. Trening. Fysio på arb.plass Billigere forsikringer o.l. Julebord. Jeg får: Firmabil i arbeidstiden. Julebord der alt er betalt.
2 prinser <3 Skrevet 10. desember 2013 #50 Skrevet 10. desember 2013 Jeg: gratis kaffe, tilrettelagt arb.tid ,halv pris på julebord;)kommunen. Han: gratis videreutdanning m overnattinger:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå