Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Vi får gratis bredbånd, kino, rabatter på kioskvarer, og billig treningsmedlemskap. Hva får dere? Anonymous poster hash: 9e8af...855
Gjest Gullguttene Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 Ingenting. Vi jobber begge i kommunen.
PrinsesseHengepupp Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 Jeg stjal en gang en hanske. Teller det? (kommunen)
våken_om_natta Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 Gratis urinprøveglass i 3 svangerskap. Hurra!
Toocute Skrevet 10. desember 2013 #5 Skrevet 10. desember 2013 Gratis alkohol på julebord <3 i år fikk vi alle 5 bonger hver til gratis alkohol på hotellet. Det er luksus det *glugg*glugg* <3
monson Skrevet 10. desember 2013 #6 Skrevet 10. desember 2013 Nå får vi ikke noe særlig mye mere enn, mac og billigere trenings abo. Men, gleder meg VELDIG til han slutter og jobbe for NTNU og begynner å jobbe for et firma,da får tilgang på div.hytter og ferie hus!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #7 Skrevet 10. desember 2013 Han får ikke noe, for han er lærer. Men jeg får noen frynsegoder: -tilgang på fin hytte rett ved alpinbakker -gratis telefon (ja, jeg vet jeg skatter av den) -relativt grei forsikring (selv om gamle jobben hadde bedre avtaler) -turer med jobben og julebordweekend (ofte på skisted) jobben betaler alt (inkl alkohol selv om jeg er snerpete og syns at det fører til for mye drikking!) -det man måtte ønske av kurs og videreutdanning innenfor fagfeltet mitt. Syns faktisk det er et "frynsegode" for det er så lett å få godkjent det hos oss. Og så får jeg bonuser. Det er ikke frynsegode men det er veldig hyggelig å få en-to ganger i året... Anonymous poster hash: 2c314...30c
Major HotLips Houlihan Skrevet 10. desember 2013 #8 Skrevet 10. desember 2013 Garantert barnehageplass får jeg diverse rabatter på sportsbutikker og gratis treningsabo. Jobber i privat barnehage. Han får gratis adgang til badeanlegg, trening og gratis ullundertøy.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #9 Skrevet 10. desember 2013 Jeg får gratis tlf og gratis diesel til personbilen min Anonymous poster hash: 09ee3...a91
Himmel og hav Skrevet 10. desember 2013 #10 Skrevet 10. desember 2013 Han har: - tilgang på flotte hytter i hele landet - rabatterte billetter til kulturarrangementer - Stadige kick offs, middager, overtidsmat ol - julegaver, sommergaver - mobiltelefon og sikkert en del annet som jeg ikke kommer på Jeg har: gratis te og kaffe Julebord og sommerfest ...og nå kan dere gjette hvem av oss som jobber i det private, og hvem som er i det offentlige
Cruella De Vil Skrevet 10. desember 2013 #11 Skrevet 10. desember 2013 Jeg får dekket mobiltelefon og bredbånd og kan trene inntil 1,5 timer i arbeidstiden. Det er vel det, jobber i det offentlige. Mannen får ca. det samme, men bedre julebord og sommerfester med gratis drikke til.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #12 Skrevet 10. desember 2013 Telefon, bredbånd, avis, gunstige lån. Anonymous poster hash: 080d8...839
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #13 Skrevet 10. desember 2013 Avisabonnement Tv-lisens Billig reiseforsikring Bredbånd iPhone med abonnement Tilskudd til trening Brilleglass, og deler av innfatning dekket Gratis julebord Vil du at vi er ganske heldige Anonymous poster hash: 82875...023
Mamma4livet Skrevet 10. desember 2013 #14 Skrevet 10. desember 2013 Han har: - tilgang på flotte hytter i hele landet - rabatterte billetter til kulturarrangementer - Stadige kick offs, middager, overtidsmat ol - julegaver, sommergaver - mobiltelefon og sikkert en del annet som jeg ikke kommer på Jeg har: gratis te og kaffe Julebord og sommerfest ...og nå kan dere gjette hvem av oss som jobber i det private, og hvem som er i det offentlige Jeg jobbet som lærer og der måtte vi faktisk betale for egen kaffe også! Vi fikk forøvrig kun utdelt 2 stk penn hvert år - dette ble loggført.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #15 Skrevet 10. desember 2013 Betalt telefon Betalt avis Betalt bredbånd Dekket treningsutgifter for inntil 2500 i året Bilgodtgjørelse Dekket medlemskap i to foreninger Årlig bonus Firmahytter En årlig sum til å kjøpe privat IT-utstyr (pleier å bytte telefon hvert år) PC-briller Sommerfest, julebord og 3-4 teambuildinger med overnatting i året Anonymous poster hash: 80cac...0e0
Fertila Skrevet 10. desember 2013 #16 Skrevet 10. desember 2013 Ingen! Vi jobber da selvsagt i stat og kommune.
2005&2010 Skrevet 10. desember 2013 #17 Skrevet 10. desember 2013 Jeg får ingenting. Jobber i kommunen. Mannen min får 12% bonus av årslønn hvert år. Hytter og feriehus flere steder i Norge. Gratis helsestudio. Der jeg jobba før, så fikk jeg gratisbiletter til badeland, de savner jeg...
Gjest Kira Skrevet 10. desember 2013 #18 Skrevet 10. desember 2013 Min jobb har mange frynsegoder: Hytter på fjellet i Norge og leiligheter i Spania Gratis massasje i arbeidstiden Flere teambuildinger i året hvor både reise, hotell og mat er inkludert (noen ganger også spa-behandlinger), julebord, sommerfest og blåtur. Mobiltelefon Fleksitid og mulighet for hjemmekontor Avtale med diverse bilutsalg om billige biler Rabatt på treningssentere Bilgodtgjørelse Påskeegg, Flax-julekalender, julegave og sommergave Gode betingelser på forsikring og lån Stort fokus på videreutvikling og kursing. Mannen får: Tre gratis papiraviser hjem Mobiltelefon Jobben dekker også NRK-lisensen og internett hjemme Får en "kulturpakke" på 4000 kr i året som kan brukes på f.eks bøker, magasiner, teater osv.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #19 Skrevet 10. desember 2013 Både jeg og mannen har;- Tilgang til flotte hytter og leiligheter i Norge og i utlandet.- Gratis trening i- og utenom arbeidstiden (abonnement på treningssenter)- Gratis telefon.- Billige forsikringer.- Rabatterte/gratis billetter til ulike arrangementer.- Diverse gratis hotellweekender, teambuildinger, festmiddager osv. Med alt inkludert, også alkohol. - En gratis flyreise t/r i året for hele familien.- Gratis internett hjemme.- Julegaver.Vi jobber begge i staten, men på ulike steder. Anonymous poster hash: d945f...d51 Anonymous poster hash: d945f...d51
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #20 Skrevet 10. desember 2013 frynsegoder?! Hva er det? Jeg jobber i kommunen, får så vidt lønnen min. Mannen jobber i et stort privat firma.. Ingen goder der heller.. Vi fikk en del ting før, men nå er de for store regner jeg med.. Har fått gps, radioer, og andre reklameting, men ikke nå lengre. Mannen har arbeidstelefon og jobbil, men det er jo nødvending da. Heller ikke noe han kan bruke på fritiden. Anonymous poster hash: 5c504...a62
skinnfilla Skrevet 10. desember 2013 #21 Skrevet 10. desember 2013 (endret) Mannen får kjempebillige materialer og verktøy Julebord med følge en helg ,gjerne Danmark eller Tyskland. 2 overnatting og alt av mat og drikke dekket. Sommerfest uten følge Årlig bonusutbetaling på mellom 20 og 40 000 En rekke møter og demonstrasjoner av verktøy og utstyr med bevertning Jeg kan låne med meg blader og bøker Gratis kaffe Julebord med mat og drikke dekket Husmøter med bytur etterpå ca 3 ganger i året Og det er et par riksmøter og distriktsmøter med overnatting et par ganger i året Endret 10. desember 2013 av skinnfilla
Mandala Skrevet 10. desember 2013 #22 Skrevet 10. desember 2013 Etter å ha mast i over en mnd får jeg nå fri på julaften. Jeg var først satt opp både julaften og nyttårsaften. Men det kan vel knappest kalles et frynsegode jobber i kommunen og må betale te/kaffe og julebord selv også.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #23 Skrevet 10. desember 2013 Jeg får 30% på alle varer(jobber i butikk). Men får lite utover det Mannen har gratis telefon og Ipad til fri bruk. Han får også dekt mellomlegg over 6 G i fødselspermisjon og 14 dager med lønn etter fødsel(privat bedrift) Anonymous poster hash: 61c6b...74a
♥Madam Mim♥ Skrevet 10. desember 2013 #24 Skrevet 10. desember 2013 Gratis te og kaffe. I år er jeg søren ikke bedt i julebord heller, vet ikke om de skal ha eller om de rett og slett har glemt meg siden jeg er i permisjon. Samme for meg, prøver iherdig å få ny jobb før endt permisjon. Jobber i kiosk...... Samboer får bonuser i sin jobb. Pluss at vi til enhver tid har gratis dekk og felg på bilen. De er til salgs da, blir som rullende reklame, så har stadig nye hjul på bilen :-D Og før noen roper ut om svartepenger som er så diskutert i dag; neida det går gjennom firma og kjøper får kvittering :-)
Nebbdyret Skrevet 10. desember 2013 #25 Skrevet 10. desember 2013 Kan eg spørje kva du jobbar med Kira? Du treng ikkje svare sjølve jobben, men felt? Eg byttar gjerne, du får då julelunch samt fri 24. og 31. desember, mot å betale kaffi, julebord og alt anna sjølv :-) Min jobb har mange frynsegoder: Hytter på fjellet i Norge og leiligheter i Spania Gratis massasje i arbeidstiden Flere teambuildinger i året hvor både reise, hotell og mat er inkludert (noen ganger også spa-behandlinger), julebord, sommerfest og blåtur. Mobiltelefon Fleksitid og mulighet for hjemmekontor Avtale med diverse bilutsalg om billige biler Rabatt på treningssentere Bilgodtgjørelse Påskeegg, Flax-julekalender, julegave og sommergave Gode betingelser på forsikring og lån Stort fokus på videreutvikling og kursing. Mannen får: Tre gratis papiraviser hjem Mobiltelefon Jobben dekker også NRK-lisensen og internett hjemme Får en "kulturpakke" på 4000 kr i året som kan brukes på f.eks bøker, magasiner, teater osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå