Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Fødselen nærmer seg, og jeg gruer meg. Under sist fødsel lå jeg på siden under alle riene og det var forferdelig vondt. Var så vondt så nektet og prøve andre stillinger... Kanskje om jeg hadde vært tøffere og prøvd ut flere stillinger hadde det blitt bedre! Hva syntes dere var best? Stå med rier? Eller er det 10 ganger værre? Noen spesielle stillinger jeg burde prøve? Anonymous poster hash: bf2d0...8d9
MrsMilla Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Badekar lindret i starten :-) ta all smertestillende du kan få! :-) fokuser på utpust, og tell ned eller noe annet som tar fokus bort fra smertene. Gruer meg jeg og, blir fjerde gang i juni.
Musemorbr / Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 Jeg foretrakk fødekrakk. Da sitter du, men bruker tyngdekraften på samme tid. Du kan så klart også stå og henge på en sånn preikestol. Prøv deg frem der og da.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 Lurer jeg og på. Lå på siden og det siste jeg hadde lyst til var å røre på meg Anonymous poster hash: 711d6...b8f
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 Forresten. Jeg har diabetes og barnet må ha elektrode på hodet , er det noe da jeg ikke får lov til av alternative stillinger? Ønsket badekar til førstemann men fikk ikke lov. Anonymous poster hash: 711d6...b8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå