Gå til innhold

Hvor mange av dere flyttet for kjærligheten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 9dece...ff0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså vekk fra sittt hjemsted til hans.

Skrevet

Mannen min flyttet fra USA til Norge for meg.

Anonymous poster hash: 31b6c...9bc
Skrevet

Jeg flytta til mannens hjem kommune, men hadde bestemt meg for å flytte dit før jeg traff han. Hadde komt inn på skole og 1 uke etterpå traff jeg han ;-) Har blitt boende her i 16.5 år nå, kun avbrutt av 4.5 år hvor vi bodde en plass lang langt borte der ingen av oss hadde familie eller venner!

Skrevet

Jeg flyttet da jeg var lettest å flytte på. Min mann flyttet hit pga konen hans familie hadde flyttet hit. Så når de skilte seg ble han boende her siden de har barn sammen. Hans gikk på skole og kunne ikke flytte med, så jeg som hadde barnehagebarn kunne flytte på meg.

Anonymous poster hash: 836b8...3be

Skrevet

Hvor langt snakker vi? Jeg flyttet ca 50 mil fra hjemstedet.

Skrevet

vi flyttet sammen bort fra hjemkommunen pga hans jobb, det var laaaangt bort vi flyttet. 

Skrevet

Jeg flyttet til Australia for kjærligheten! Nå 3.5år senere er vi forlovet og jeg er gravid med vår første bebis:)!

Anonymous poster hash: 7f787...e65

Skrevet

Jeg flyttet ikke så langt, men på grunn av at han har barn fra før så hindrer det oss i å bo i den kommunen og skolekretsen jeg helst ville hatt våre barn i.

Skrevet

Flyttet ikke for kjærligheten, men ble boende delvis pga ham.

Anonymous poster hash: 8bf98...ce6

Skrevet

Jeg flyttet 30 mil, fra min hjemplass til hans.

Det ble sånn fordi han har et yrke man ikke kan utøve midt inni landet der jeg kom fra, mens jeg kunne jobbe hvor som helst. 

Anonymous poster hash: cf1c9...8d7
Skrevet

Jeg flyttet til/ble i hans hjemland i 5 år. Så flyttet han med meg til Norge når jeg ville hjem.

Skrevet

Fra Oslo til Lillestrøm...er jo bare 10 min :)

Anonymous poster hash: 077a4...f22
Skrevet

Jeg flyttet fra Oslo til Stockholm. Ville bort fra Oslo og da var valget enkelt når vi pratet om hvor vi skulle bo. Så nå har jeg bodd her i 4,5 år. Og fått en fantastisk svigerfamilie.

Skrevet

Jeg flyttet fra Oslo til Stockholm. Ville bort fra Oslo og da var valget enkelt når vi pratet om hvor vi skulle bo. Så nå har jeg bodd her i 4,5 år. Og fått en fantastisk svigerfamilie.

Sånn ca akkurat det jeg gjorde. Jeg er tilbake i Norge nå og er evig takknemlig for det. Jeg syns det er "skummelt" å få barn med en fra et annet land for hvis det skjærer seg sitter da den ene ganske alene i "feil land".

Skrevet

Flyttet ca. 4 timers kjøring fra et koselig sted langs kysten til et kaldt sted inni landet langt på bygda. Hadde det ikke vært for mannens odel til gården så hadde vi forhåpentligvis gjort det motsatt. Minuset måtte være at de uunværlige svigerforeldrene mine ikke var i nærheten.

Skrevet

Spennende å lese :-)

Jeg og jenta mi flytter til kjæresten min sitt hjemsted neste høst. Selv om det bare er ca 30 min unna, så er det en annen kommune. Han har også barn.

Anonymous poster hash: 4ceaf...8c5
Skrevet

Jeg skulle flytte til andre kanten av landet til min daværende samboer som jeg også ventet barn med. Noen uker etter jeg hadde kvittet meg med både jobb og leilighet gikk han fra meg. Er glad jeg ikke hadde rukket å flytte! Og blir nok aldri å flytte for kjærligheten i fremtiden.

Anonymous poster hash: 0eca1...b5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...