Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #26 Skrevet 10. desember 2013 Svolvær eller Kabelvåg. Anonymous poster hash: 890c2...3bb
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #27 Skrevet 10. desember 2013 Har akkurat flyttet , til Os (utenfor Bergen ) . Trives utrolig godt, og det at Bergen er en kort kjøretur unna, gjør at jeg overhode ikke trenger å flytte på meg igjen Anonymous poster hash: c18a6...341 Jeg vil også flytte til os! Flytt ut her da :-) jeg angrer ikke ett sekund på at vi flyttet. Og sikkert lurt å se etter noe å kjøpe snart, tror prisene øker en del når de begynner å jobbe på tunnelen (hvis du skal kjøpe da) :-) Anonymous poster hash: c18a6...341
Jallow B Skrevet 10. desember 2013 #28 Skrevet 10. desember 2013 I Norge blir jeg i Oslo. Om vi skal flytte, blir det mannens hjemland, intet annet sted. Og det er også planen etterhvert
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #29 Skrevet 10. desember 2013 HVIS du skulle flytte...... "Visst" brukes i en annen sammenheng! Lær deg norsk, HI Anonymous poster hash: 2351d...db9
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #30 Skrevet 10. desember 2013 Ved havet, gjerne nordpå et sted, ikke for langt unna en by. Oppvokst ved kysten som jeg er, er det helt utenkelig å bo i innlandet. Anonymous poster hash: b9b8d...fcd
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #31 Skrevet 10. desember 2013 Trondheim familie og byen i seg selv. skal det om 3 år:) Anonymous poster hash: 8d85b...458 Samma her, men dessverre er jeg helt stuck her opp i Nord-Norge pga jobb som igjen førte til at jeg fant mannen i mitt liv. Vi har så stiftet egen familie, og siden han er herifra så vil han ikke flytte til Trondheim Arghhhh.... Jeg savner bartebyen sårt og lengter hjem hver bidigedag *sukk* Anonymous poster hash: c4d32...6d6 huffda:( han kan ikke pendle da? jeg og er stuck i notd-norge pga mannens jobb, forsvaret. men han og er heldigvis trønder og med hjem om 2,5 år:) Anonymous poster hash: 8d85b...458
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå