Gå til innhold

Trenger hjelp, erfaringer med pergo?

Anbefalte innlegg

Har nå gått på min første pergo kur, skal ta en ny kur nå i desember, så ta blodprøver for å se om det er noen eggløsning!

Mitt spm er; hvilke bivirkninger hadde dere? Har slitt veldig med søvn, følt meg influensa syk (uten å være forkjølet), og nå de siste dagene hadd voldsomme mens smerter, stikking både i korsryggen og lysken.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144103482-trenger-hjelp-erfaringer-med-pergo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for svar :) begynte min første kur for snart 2 uker siden, å har siden vært veldig ustabil i søven osv! Kjenner jeg er litt lei allerede, men må vel bare holde ut :P

Hvor lang tid etter siste tab kan man forvente å ha el da ca? :)

Tusen takk for svar :) begynte min første kur for snart 2 uker siden, å har siden vært veldig ustabil i søven osv! Kjenner jeg er litt lei allerede, men må vel bare holde ut :P

Ut fra når jeg ble gravid var det på dag 16. Prøvde og teste, men fikk aldri noe positiv. Håpe bivirkningene blir bedre :)

Anonymous poster hash: 4859f...e39

Ut fra når jeg ble gravid var det på dag 16. Prøvde og teste, men fikk aldri noe positiv. Håpe bivirkningene blir bedre :)Anonymous poster hash: 4859f...e39
Dag 16, regnet ut fra første dag i siste mens? :) ble mange spm her nå :P hehe

Annonse

Ut fra når jeg ble gravid var det på dag 16. Prøvde og teste, men fikk aldri noe positiv. Håpe bivirkningene blir bedre :)Anonymous poster hash: 4859f...e39
Dag 16, regnet ut fra første dag i siste mens? :) ble mange spm her nå :P hehe
Ja, regnet fra første dag på siste mens ;)

Anonymous poster hash: 4859f...e39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...