Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Ja.. sykt. Jeg er redd for min egen underdel. Klarer så vidt å tørke meg etter toalettet og sliter med tanken på å shave meg. Hadde en helt jævlig fødsel der alt gikk galt, bortsett fra sluttresultatet-fikk et nydelig friskt barn. Men nå har det gått 2 uker siden og jeg tør rett og slett ikke shave, vaske meg osv. Høres ekkelt ut ja, men får helt noia. Ja.. har fortsatt problemer med å sove og mareritt om fødselen. Anonymous poster hash: 1b748...5a9
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Viktig at du prater med noen om dette! be om enn samtale med helsesøster. ikke tenk på barbering o.l. Nå har du en baby å ta deg av, og ikke minst deg selv! det står på hodet de første ukene, men det blir bedre! gratulerer med babyen! Anonymous poster hash: a98c5...559
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 Slik var det her og. Det gikk over etterhvert som det ble mindre vondt da:) Tørte ikke ha sex på 8 mnd heller... Følte jeg var blitt så privat der nede... Anonymous poster hash: 3705c...7be
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 Men hvem prater jeg med om en slik vanskelig fødsel? Føler at jeg ikke klarer å komme over det, og 'forsvinner ofte i egen verden", mens jeg tenker på det. Alt er så vanskelig. Har til og med begynt å stamme (!), noe jeg aldri gjorde før. Dette begynte under fødsel, og har blitt bedre, men er enda ikke borte. Anonymous poster hash: 1b748...5a9
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 Mannen min skal begynne på jobb igjen på onsdag, og tanken på å være alene gjør meg livredd. Er helt ødelagt :-( Anonymous poster hash: 1b748...5a9
Ladybird2014 Skrevet 9. desember 2013 #6 Skrevet 9. desember 2013 Kjære deg! Sånn skal du ikke ha det. Ring helsestasjonen i morgen, og fortell det du forteller her. Du må få snakke med jordmor for å få en debriefing etter det traumatiske du har opplevd. De er der for deg, ta imot hjelp, vær så snill! Og når det gjelder mannen din så kan han prøve å ordne det så han får bli hjemme litt til, siden du har problemer. Snakk med helsestasjonen, du er ikke alene! ♡
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå