Gå til innhold

spennande tider framover!

helixxx

Anbefalte innlegg

Er 29+6 idag og var på ktrl. Jentene mine er ca 1.5 kg kvar og alt ser bra ut :) dei ligge Då an til å bli ca 3.5 kg ved termin. har no oppfølging v 32 vk, 34 vk og 36 vk. Skal få time til induksjon dersom eg ikkje har født v vk 38.

Korleis går det med dåke andre? Vil gjerne høyre fleir opdateringer!

Fortsetter under...

Så fint å høre Helixxx. Må være godt å ha kommet til en slik milepæl, nå er de såpass store at de uansett vil ha gode forutsetninger om de skulle bli født tidligere. Krysser fingrene for uke 38 uansett da :)

Har dere begynt å tenke på navn til jentene? 

Jeg har akkurat tippet over i 2. trimester, så langt igjen enda. Men har en ultralyd på Riksen i morgen, spent på å se hvordan det står til der inne. 

Jeg er 33+4 i dag, og alt bra på kontroll. Jentene ligger med hodene ned, ene ef på vei ned i bekkenet men har ikke festet hodet enda. De stopper ikke fødsel dersom den starter fra uke 34, sa jordmor i dag.

Har ks-dato 13.januar, men har mistanke at de kommer før...bare en følelse, ikke sikkert det stemmer.

Vektoppgang: 6,5 kg.

Babyene veide 1750 og 1600 g for to uker siden, ble da estimert til 3400 g på termin. I dag ble de ikke målt.

Helixxx: har du kun kontroll annenhver uke? Jeg har hver uke fra uke 30. Noen ganger kun jordmor, ellers jordmor og lege.

Hei alle :)

Lioness: ja, det er deileg å ha kommt så langt! Håpar alt godt for deg; det er din tur no! Og du er jo kommt eit stykke på veg du og :)

Somewhere over the rainbow: Jepp, eg er gigantisk. Var det i mine forrige svangerskap og. Opp 18 kg! Men kun 0.5 dei siste 3 vk. Masse vekt i magen men seff litt ellers og....

Usababy: ja, ktrl annakvar veke med jordmor og lege. Har hatt tredjekvar veke før. Men har toegga....har du einegga?

Hei alle :)

Lioness: ja, det er deileg å ha kommt så langt! Håpar alt godt for deg; det er din tur no! Og du er jo kommt eit stykke på veg du og :)

Somewhere over the rainbow: Jepp, eg er gigantisk. Var det i mine forrige svangerskap og. Opp 18 kg! Men kun 0.5 dei siste 3 vk. Masse vekt i magen men seff litt ellers og....

Usababy: ja, ktrl annakvar veke med jordmor og lege. Har hatt tredjekvar veke før. Men har toegga....har du einegga?

Jeg har også toegga. Da er det litt ulik praksis ser jeg. Fikk streng beskjed fra sykehuset om å komme på kontroll hver uke fra uke 30...

:)

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...