Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Skal for første gang feire jul sammen med både mine og mannens foreldre. Mine foreldre pleier å gi oss julegave i høy prisklasse (5000-15000 kr). Det pleier å være en gave til hver av oss på ca 2000 kr pluss en konvolutt med penger. Mannens foreldre pleier å kjøpe for 1000 kr. Dvs de gir oss 1000 kr og ber oss kjøpe gave til oss selv. Det er jeg som alltid har ordnet gaver fra mannen min og jeg til både hans og mine foreldre. Til hans foreldre har jeg pleid å kjøpe for ca. 1000 kr. Til mine har jeg pleid å ligge på mellom 1000 og 2000 kr til hver av dem (kjøper ikke felles gave). Må jeg gjøre det annerledes i år? Eller er det greit at det er forskjell? Foreldrene vår har tilsvarende økonomi (begge foreldrepar er gjeldfrie og har ok lønn). Anonymous poster hash: 95ce8...b2f
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Ingen? Anonymous poster hash: 95ce8...b2f
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 Jeg ville brydd meg om gavene, og ikke hengt meg opp i summen... De bryr seg mst sannsynlig ikke om summene, men om hva de får.. Er gavene gjennomtenkte, så har ikke prisen noe å si.. Anonymous poster hash: 14766...d8f
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 I år hadde jeg tenkt å gi mannens foreldre en nespresso kaffemaskin. Til mamma skal jeg gi gavekort på spa-behandling, samt et armbånd. Pappa får en Tivoli radio. Det jeg tenker på er da at mannens foreldre får felles gave mens mine får en hver. Anonymous poster hash: 95ce8...b2f
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 Jeg synes kanskje du burde jevne det ut litt. Evt kjøpe en liten gave hver til svigerforeldrene dine i tillegg. Feks en konfekteske og ei vinflaske eller noe Anonymous poster hash: ec321...3fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå