Gå til innhold

Hva gjør jeg ang facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønns far har sendt en venneforespørsel. Per i dag har han ikke samvær, men har hintet om at han ønsker dette.......på sikt. Har tidligere hatt endel ubehagelige episoder med ham og hans nye dame og har ikke fpått noen som helst unnskyldning for deres oppførsel.

Men jeg biter i meg ting og godtar, så de to en gang kan få kontakt. Og jeg er hyggelig og høflig de få gangene de treffes.

Men å ha ham på min facebook side, hvor jeg har venner og familie og som er min private side, er jeg ikke fortrolig med. Men så sære som de er kan de ta det som en personlig fornærmelse. Så hva ville du gjort? Vil bevare freden, men ikke føle meg invadert

Anonymous poster hash: d86cc...98b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aksepter men legg han som bekjent. Når du poster velg venner bortsett fra bekjente. Da ser han ikke hva som skjer.

Anonymous poster hash: 38134...958

Skrevet

Aksepter men legg han som bekjent. Når du poster velg venner bortsett fra bekjente. Da ser han ikke hva som skjer.

Å så smart. Tusen takk. Da slipper jeg bråk, og kan skrive med familie og venner som før.

Skrevet

Forresten, hvordan gjør jeg det? Svarte, er jo helt grønn jo

Skrevet

La være å legge ham til, og si at du ikke føler deg komfortabel med det. Jeg er selv ikke venner med mitt barns far på facebook, det føles bare feil. Men vi snakker fint sammen på telefon, samarbeider ganske godt og klemmes når vi møtes.

Anonymous poster hash: 35276...1e1
Skrevet

Du velge sjøl ken du vil ha på Facebook. Eg hadde latt vêr å svara

Skrevet

Men det vil han vel gjennomskue raskt? Og dessuten vil han vel kunne kommentere på veggen likevel.

Skrevet

Forresten, hvordan gjør jeg det? Svarte, er jo helt grønn jo

På oversikt over venner kan du definere om han er bekjent.

Når du skal poste en status trykk på Polen ved siden av det som er to skygger av mennesker der har du flere valg.

Endring fra venn til bekjent får jeg kun til på PC.

Skrevet

Polen=pilen :-)

Skrevet

Hadde aldri tatt han inn..hadde latt vær å svare.. Men hvis du absolutt vil legge han til, fordi du ikke tør si nei, så hadde jeg lagt han til , men begrenset hva jeg delte ned han..f.eks gjøre sånn at han ikke kan se bilder ,vennelister og innlegg.

Anonymous poster hash: 4a6d3...377

Skrevet

Men det vil han vel gjennomskue raskt? Og dessuten vil han vel kunne kommentere på veggen likevel.

Bekjente kan ikke se ting som er for bare venner.

Bruker denne på kollegaer. Liker ikke at de skal se alt jeg legger ut. Funker fint for meg.

Bruker dette valget aktivt jeg i allefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...