Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Bare reise.Ta bilen og kjøre..ett eller annet sted.Bare puste og komme seg ut litt..Men jeg kan ikke bare gjøre det...lille gutten vår.Jeg reiser jo fra han og når det er mannen jeg vil vekk i fra..Det går ikke.Det går jo utover gutten min det..Krangler så busta fyker og han sier mindre pene ting....Skulle ønske jeg bare kunne...rømme........ Anonymous poster hash: 705cd...ca4
Kliko Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Men hvorfor er du sammen med han om du ønsker å rømme? Ikke godt å leve i et forhold om man mistrives!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 Slike tanker hadde jeg også med exn min, en dag gjorde jeg det...men tok med barna da. Anonymous poster hash: dbbd2...69a
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 Forslag: Ta en liten ''ferie'' alene, om det så bare er til foreldrene dine, eller ei venninne. Kjenn på hvordan det er å være uten han, og se om du kan tenke ut noe. Kjenn etter hva du virkelig vil. Anonymous poster hash: 9be1b...6d6
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 Men hvorfor er du sammen med han om du ønsker å rømme? Ikke godt å leve i et forhold om man mistrives! Ikke rømme, som å gå i fra..Bare puste ut,være HELT alene.. Anonymous poster hash: 705cd...ca4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå