Gå til innhold

Hvilken Rød vin ?

Lykkelig mamma til 2 Prinser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Jeg har akurat begynt å smake på rødvin . Har funnet ut at jeg tåler dårlig viner med mye garvesyre. Derfor spør jeg dere . Har dere noen viner dere kan anbefale for meg ? Lite eller ingen garvesyre og søt ? Skal være til bare kos <3  Ha en fin førjuls tid

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahhah ja det kan jeg gjøre ! Men det var da derfor jeg spurte dere og ikke dem ! For ver gang jeg har spurt på polet har det ikke vært noe suksess ...

Skrevet

Nå har jo alle forskjellig smak, men jeg begynte med solbærvin i halvlitersglass, og isbiter oppi :) Funka fint det...

Skrevet

Du må smake Falling Feathers. Nyydelig rødvin med veldig lite garvesyre. Eneste som er negativt med den er at den er såpass lett å drikke at det er fort gjort å drikke litt for mye :) Det står faktisk på flasken og: Lav på garvesyre og histamin

Skrevet

Jeg er heller egentlig ikke en rødvins drikker. Men fikk så lyst på vin i sta å nå sitter jeg å drikker en som heter alento - veldig enkel etikett. :) Den er faktisk ganske lettdrikt. :) Jeg hadde ikke hvit vin i huset så da ble det rødt. :)

Skrevet

Wohoop prøvde Falling feather og den var helt perfekt ❤ tusen takk

Skrevet

Jeg er også akkurat begynt å like rødvin og mine favoritter er GATO NEGRO (bilde av en sort katt på flaska) og YELLOWTAIL (det er flasker med knallfarga etikett og kork, synes den oransje og lilla er veldig god værtfall) disse vinene synes jeg er ganske mild og lettdrukken til å bære "nybegynner"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...