Lykkelig mamma til 2 Prinser Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Hei Jeg har akurat begynt å smake på rødvin . Har funnet ut at jeg tåler dårlig viner med mye garvesyre. Derfor spør jeg dere . Har dere noen viner dere kan anbefale for meg ? Lite eller ingen garvesyre og søt ? Skal være til bare kos <3 Ha en fin førjuls tid
Lykkelig mamma til 2 Prinser Skrevet 9. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2013 Hahhah ja det kan jeg gjøre ! Men det var da derfor jeg spurte dere og ikke dem ! For ver gang jeg har spurt på polet har det ikke vært noe suksess ...
otlitappap Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 Nå har jo alle forskjellig smak, men jeg begynte med solbærvin i halvlitersglass, og isbiter oppi Funka fint det...
Gjest Leelu30 Skrevet 13. desember 2013 #5 Skrevet 13. desember 2013 Du må smake Falling Feathers. Nyydelig rødvin med veldig lite garvesyre. Eneste som er negativt med den er at den er såpass lett å drikke at det er fort gjort å drikke litt for mye Det står faktisk på flasken og: Lav på garvesyre og histamin
Frk B. Skrevet 13. desember 2013 #6 Skrevet 13. desember 2013 Jeg er heller egentlig ikke en rødvins drikker. Men fikk så lyst på vin i sta å nå sitter jeg å drikker en som heter alento - veldig enkel etikett. Den er faktisk ganske lettdrikt. Jeg hadde ikke hvit vin i huset så da ble det rødt.
Lykkelig mamma til 2 Prinser Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #7 Skrevet 15. desember 2013 Wohoop prøvde Falling feather og den var helt perfekt ❤ tusen takk
camillla Skrevet 16. desember 2013 #8 Skrevet 16. desember 2013 Jeg er også akkurat begynt å like rødvin og mine favoritter er GATO NEGRO (bilde av en sort katt på flaska) og YELLOWTAIL (det er flasker med knallfarga etikett og kork, synes den oransje og lilla er veldig god værtfall) disse vinene synes jeg er ganske mild og lettdrukken til å bære "nybegynner"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå