Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Har ei jente som bruker 122 i vinterklær. Nå har dressen hennes gått istykker. Så da må jeg finne en ny. De på Ludo, Henning solberg-dressene er kjempegode, men siden de må sendes tar det vel noen dager før de kommer.... Er det noen som har tips om andre billige dresser?
TøffiTrynet☠ Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Vi kjøpte en dress på Europris for noen år siden. Den brukes nå av nr. 2, og er like fin! Og billig...
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 Synes Kappahl har gode ytterklær til barn. Anonymous poster hash: c978f...435
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 Synes Kappahl har gode ytterklær til barn. Anonymous poster hash: c978f...435 tja, jeg vet ikke om kan kalle de for GODE... har alltid hatt reima eller polarn til ungen, men tenkte å kjøpe en "billig" dress - de skal jo liksom være like gode S..n om jeg gjør det igjen! Kappahl sin ble slitt i sømmene etter 3 ukers bruk i barnehagen, og i dag henta jeg en dress med to hull langs sømmene…det er jo superflott med forsterket stoff på knærne og rompa, men det hjelper ikke en dritt når det er elendig kvalitet andre steder ... ALDRI igjen! Nå kjøper jeg en reima for 1400, plus 700 for Kappahl sin…jeg har altså kasta ut 700 kroner. Fro det kunne holde med en reima for hele sesongen, det VET jeg, for det har alltid gjort Anonymous poster hash: b8386...f0a
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #7 Skrevet 9. desember 2013 Kjøpte Stormberg til 1.klassingen min, var satt ned fra 999,- til 299,- Veldig fornøyd så langt. Anonymous poster hash: 73055...0cd
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 9. desember 2013 #8 Skrevet 9. desember 2013 hvor får man kjøpt stormberg sine dresser da?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #9 Skrevet 9. desember 2013 Storfornøyd med kappahl sin! Brukes hver dag og ser ikke det minste slitt ut, selv om den har blitt vasket. Anonymous poster hash: 36ddd...ac2
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #10 Skrevet 9. desember 2013 Synes Kappahl har gode ytterklær til barn.Anonymous poster hash: c978f...435 tja, jeg vet ikke om kan kalle de for GODE... har alltid hatt reima eller polarn til ungen, men tenkte å kjøpe en "billig" dress - de skal jo liksom være like gode S..n om jeg gjør det igjen! Kappahl sin ble slitt i sømmene etter 3 ukers bruk i barnehagen, og i dag henta jeg en dress med to hull langs sømmene…det er jo superflott med forsterket stoff på knærne og rompa, men det hjelper ikke en dritt når det er elendig kvalitet andre steder ... ALDRI igjen! Nå kjøper jeg en reima for 1400, plus 700 for Kappahl sin…jeg har altså kasta ut 700 kroner. Fro det kunne holde med en reima for hele sesongen, det VET jeg, for det har alltid gjort Anonymous poster hash: b8386...f0a Da har du nok vært uheldig, og det er klart kvaliteten kan variere innenfor et merke, og fra år til år. Jeg har hatt tilsvarende opplevelse som deg med Helly Hansen som sprakk i sømmene i baken og beina etter en ukes bruk, Reimatec varte et par måneder før det var hulller i baken og Reimatec + holdt halve sesongen før det var slitt hull i rompa. Så jeg har kommet til den konklusjon at dressen blir slitt ut uansett. Vi har Didriksson i år. HI spurte spesifikt etter BILLIG dress, så jeg anbefalte Kappahl som vi har god erfaring med. Anonymous poster hash: c978f...435
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #11 Skrevet 9. desember 2013 Synes Kappahl har gode ytterklær til barn. Anonymous poster hash: c978f...435 tja, jeg vet ikke om kan kalle de for GODE... har alltid hatt reima eller polarn til ungen, men tenkte å kjøpe en "billig" dress - de skal jo liksom være like gode S..n om jeg gjør det igjen! Kappahl sin ble slitt i sømmene etter 3 ukers bruk i barnehagen, og i dag henta jeg en dress med to hull langs sømmene…det er jo superflott med forsterket stoff på knærne og rompa, men det hjelper ikke en dritt når det er elendig kvalitet andre steder ... ALDRI igjen! Nå kjøper jeg en reima for 1400, plus 700 for Kappahl sin…jeg har altså kasta ut 700 kroner. Fro det kunne holde med en reima for hele sesongen, det VET jeg, for det har alltid gjort Anonymous poster hash: b8386...f0a Du kan jo reklamere på den ødelagte dressen. det gjorde jeg ifjor med en vi hadde fra Lindex som ble ødelagt etter kort tid. fikk velge mellom ny dress eller å bruke pengene på noe annet. Anonymous poster hash: 41b81...fb6
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #12 Skrevet 9. desember 2013 Vi har vært kjempefornøyd med Kappahl (Kakx), beste dressen vi har vært borti. Gutten min kunne bruke samme dressen 2 sesonger og den har ikke et eneste hull eller noe særlig slitasje, og den har vært kjempemye brukt. Anonymous poster hash: 2b8fa...f59
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 10. desember 2013 #13 Skrevet 10. desember 2013 Synes Kappahl har gode ytterklær til barn. Anonymous poster hash: c978f...435 tja, jeg vet ikke om kan kalle de for GODE... har alltid hatt reima eller polarn til ungen, men tenkte å kjøpe en "billig" dress - de skal jo liksom være like gode S..n om jeg gjør det igjen! Kappahl sin ble slitt i sømmene etter 3 ukers bruk i barnehagen, og i dag henta jeg en dress med to hull langs sømmene…det er jo superflott med forsterket stoff på knærne og rompa, men det hjelper ikke en dritt når det er elendig kvalitet andre steder ... ALDRI igjen! Nå kjøper jeg en reima for 1400, plus 700 for Kappahl sin…jeg har altså kasta ut 700 kroner. Fro det kunne holde med en reima for hele sesongen, det VET jeg, for det har alltid gjort Anonymous poster hash: b8386...f0a Du kan jo reklamere på den ødelagte dressen. det gjorde jeg ifjor med en vi hadde fra Lindex som ble ødelagt etter kort tid. fikk velge mellom ny dress eller å bruke pengene på noe annet. Anonymous poster hash: 41b81...fb6 Dette er andre sesongen hun bruker den, så tror ikke jeg får reklamert på den Hun har klart å rive 2 flenger i den, så kan liksom ikke skylde på dressen. Vi er kjempefornøyd med den vi har, men som sagt så tar det jo da noen dager før vi evt vil få den.... Og nå er jo vintern kommet så trenger en ny dress nå....
Mamma_til_2 Skrevet 10. desember 2013 #14 Skrevet 10. desember 2013 Vet de har dresser og 2delt på salg på xxl og G-Sport/g-max.
Mamma_til_2 Skrevet 10. desember 2013 #15 Skrevet 10. desember 2013 hvor får man kjøpt stormberg sine dresser da? Enten på nettsidene eller på en sportsbutikk, her jeg bor har stormberg egen butikk. Kan anbefalr dressene til stormberg og men før du kjøper snakk med en som jobber der for det er ikke alle dresser som er lik med tanke på vann og fukt måling alle dressene heter parkdress så litt forvirrende.
Heklemamma Skrevet 10. desember 2013 #16 Skrevet 10. desember 2013 Vi har brukt NameIt sine i mange år. Både til storesøster og lillebror. Jeg er kjempefornøyd..
mamma_til_gutt Skrevet 10. desember 2013 #17 Skrevet 10. desember 2013 Polarn selger alt på 50%. Det er de beste dressene som finnes, mener jeg
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #18 Skrevet 10. desember 2013 hvor får man kjøpt stormberg sine dresser da? Jeg kjøpte i en Stormbergbutikk, de har egen butikk her jeg bor og stadig gode tilbud. Har også kjøpt dresse fra nettsiden deres. De har dresser i flere prisklasser, jeg har bare prøvd de som koster fra 1000 kr og oppover, men har aldri betalt full pris for dem. I fjor kjøpte jeg dress fra nettsiden deres som var satt ned fra 1300 til 600 kr. Anonymous poster hash: 73055...0cd
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #19 Skrevet 10. desember 2013 SPAR KJØP har gode slitesterke vinterdresser til gode priser, mine 5 barn bruker bare derfra, super fornøyd med kvaliteten sterke og vanntette. Anonymous poster hash: 0cbd4...add
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå