Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Jeg sliter sånn med ryggen-- Har hatt problem i over 15-20 år. Fikk påvist en skivebukning for minst 13-14 år siden. Er skivebukning det samme som prolaps??? (Forstå det sånn at alt lå klart for en prolaps,men det var ikke kommet ut væske og ergo ikke prolaps-) Nå sliter j ¨sånn med ryggen og nakken. Min fysio mener jeg skal be fastlegen om mr da hun mistenker en nakke prolaps. Så kom j til å tenke på at jeg hadde en skivebukning før, og at kanskje dette kan gjøre nakken verre??? Tror det var L5 og L4.. Hvis jeg husker helt rett. Anonymous poster hash: 3de3b...969
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 ingen som kan svare meg?? Anonymous poster hash: 3de3b...969
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 Skivebukning og prolaps er ikke det samme, ved skivebukning "buker" skiven utover men langt fra en prolaps. Og L4 og L5 er ikke oppe i nakken der er C1 C2 osv. Anonymous poster hash: d8c5b...7a0
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 Ville søkt meg på kurs hos Kysthospitalet. Var på dette selv, og du får utrolig masse nyttig info om rygg og ryggdiagnoser. Lett å bli henvist dit av fastlegen, og du får time i løpet av få uker, nesten dager. 2 dagers kurs på to timer hver gang med mulighet for oppfølgingssamtaler Anonymous poster hash: 1c232...46d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå