☆☆☆ Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Eldste fekk til mors uttalte misnøye ubegrensa med klementiner i går. Mor sa til slutt til far at det vart han som måtte ta bæsjebleiene påfølgande dag, korpå han kvitterte med at med litt flaks rakk han å levere i barnehagen før restane kom ut bak. Det viste seg å stemme. Kl 11 fekk mor telefon frå barnehagen om at 1 stk diarreunge måtte hentast. Forsikringar om at den lause bleia hadde kjend årsak som var ikkje-infeksiøs imponerte ikkje. Så no er mor heime med ein uforskamma frisk unge tirsdag og onsdag. Bra eg har permisjon i alle fall, og slepp dårlig samvit overfor arbeidsgjevar og kollegaer for å vere heime med friskt barn 😋
☆☆☆ Skrevet 9. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2013 Synderen synes ikkje det er hans feil at barnehagen er hysterisk. Men det er tross alt kjekkare med frisk unge enn sjuk, og det skal bli kjekt å bruke tid saman med henne sjølv om eg går glipp av tiltrengt dagsøvn etter nattamming. Ellers har vi berre fire timar saman ein vanlig vekedag.
Barbarella og froskebarna Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 Nesten så han burde ta en hjemmedag som straff! Men det blir kanskje litt drøyt når du er hjemme i permisjon. Kanskje dere kan kose dere med pepperkakebaking eller noe i morgen? Jeg tenkte å ha eldste hjemme en dag til uka slik at vi kan få gjort det i fred for mellomste frøkena.
Barbarella og froskebarna Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 Eller bruk dagen på å få tatt bilde av barna sammen til julekort!!
☆☆☆ Skrevet 9. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2013 Eller bruk dagen på å få tatt bilde av barna sammen til julekort!!Kan nok ta heile dagen, det. I alle fall utan assistent til å passe på at eldste ikkje skader yngste medan eg fotograferar. Ho er svoren tilhengar av brutal kosing
☆☆☆ Skrevet 9. desember 2013 Forfatter #7 Skrevet 9. desember 2013 Eller bruk dagen på å få tatt bilde av barna sammen til julekort!!Kan nok ta heile dagen, det. I alle fall utan assistent til å passe på at eldste ikkje skader yngste medan eg fotograferar. Ho er svoren tilhengar av brutal kosing Hehe, ja kjenner til den. Mellomste på 20 mnd er veldig flink til å mosekose og poke minste i øynene ikke så bra når babyen er så liten...Det er 20 mnd eldste er også, ikkje ein ideell alder ift å få vere nær babyen utan nokon til å holde..
Barbarella og froskebarna Skrevet 9. desember 2013 #8 Skrevet 9. desember 2013 Var ikke meningen å slette forrige innlegg. Drittelefon (og drittfingre som trykker før hjernen eller telefonen henger med).
LilleBjella Skrevet 10. desember 2013 #9 Skrevet 10. desember 2013 Eller bruk dagen på å få tatt bilde av barna sammen til julekort!!Kan nok ta heile dagen, det. I alle fall utan assistent til å passe på at eldste ikkje skader yngste medan eg fotograferar. Ho er svoren tilhengar av brutal kosing ah, brutal kosing. Min toåring kan ikke skjønne hvorfor det ikke skal koses med øyeeplet og innsiden av diverse ansiktsåpninger.
Ugl@ ruger... Skrevet 10. desember 2013 #10 Skrevet 10. desember 2013 Haha...måtte le her. Det er typisk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå