Gå til innhold

Kvinner som blånekter sex i ekteskapet og inne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 14fa6...95d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yes, we have no bananas

Anonymous poster hash: a8f8d...3b6
Skrevet

We have no bananas to dayayayay.....

Anonymous poster hash: 78fe3...86a

Skrevet

Hva tenker dere egentlig om det? Kan de da skylde seg selv for mannens utroskap? Når mannen gjentatte ganger i månedsvis eller kanskje årevis har prøvd og prøvd men bare fått avvisning?

Hi

Skrevet

Hva tenker dere egentlig om det? Kan de da skylde seg selv for mannens utroskap? Når mannen gjentatte ganger i månedsvis eller kanskje årevis har prøvd og prøvd men bare fått avvisning?

Hi

Nei, de trenger overhodet ikke ta på seg skylden for mannens dumme valg. Om mannen velger å avslutte forholdet til henne kan jeg godt forstå, og på det punktet må hun ta sin del av skylden.

Skrevet

Vil det si hun kun vil ha sex utendørs, med en annen mann enn ektemannen?

Anonymous poster hash: b5a7b...dc2
Skrevet

Svik og løgn er aldri greit. Men det er fullt forståelig at man ikke orker leve resten av livet i et forhold uten sex og nærhet.

Skrevet

Du må nok lese tittelen og innlegget du har postet en gang til HI, ser ut som mesteparten av spørsmålet mangler...  

Damn you autocorrect kanskje ;)?

Anonymous poster hash: 528eb...24d
Skrevet

Hvis spørsmålet ditt handler om hvorvidt utroskap er forståelig og kan unnskyldes i en slik situasjon, så er svaret mitt helt klart ja.

Forutsatt at mannen har naturlig god hygiene, det har vært slik i lang tid og ingenting fysisk ligger til grunn for konas avvisning.

Jeg er av den oppfatning at det vil være langt verre å gå raskt ut av et ellers godt forhold kun fordi man ønsker sex og ikke orker å føle seg umoralsk, i steden for å forsøke å få dekket dette behovet andre steder og heller avvente med et brudd inntil man er sikker på om forholdet bedrer seg eller ei.

Anonymous poster hash: 528eb...24d
Skrevet

Øh? Mangler noe her.

Men hvis kvinnen nekter sex og det er en dealbraker, så får han ta det opp med dama og så evt gå fra henne. Det er ikke unnskyldning for å gå å pule på andre...

Skrevet

Deler av dette kan man gjerne håndtere selv ;). Men jeg hadde nok selv ikke klart å leve med å bli avvist slik over tid uten å begynner å se etter nærhet og kos, eventuelt sex, andre steder.

Skrevet

Det er jo en helt tullete problemstilling! Går ikke an å gjøre slike bedømmelser uten å se på årsakssammengengen. Det er sikkert like mange grunner til fravær av sex som det er kvinner (eller menn, finnes mange menn som ikke er så aktive i halmen også - er visst ingen som sier til kona at det da er ok å være utro...)

Hvis denne situasjonen oppstår, må man snakke sammen om hvorfor. Hvis man ikke klarer å løse dette og det er en dealbreaker for en av partene, så er det naturlig å gå fra hverandre. 

Utroskap er ikke ok.

Anonymous poster hash: ee69b...970
Skrevet

Jeg tenker uansett at det må være veldig trist å leve i et slikt samliv i mange år, og at det er forståelig både med et brudd eller utroskap dersom det på denne arenaen ikke ser ut til å kunne bedre seg heller i fremtiden.

Skrevet

Utroskap er og blir 0!!! unnskyldninger! Da får han heller gå fra henne og være ærlig på det!

Anonymous poster hash: eb660...c60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...