Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Jeg og mannen tar oss en Oslotur denne helga. Jeg bor i en liten by med begrenset utvalg og tenkte å kjøpe inn litt(mye) babyutstyr i Oslo! Jeg er ikke kjent i byen i det hele tatt, og lurer derfor på om dere som er det kan anbefale butikker for babyshopping?? Helst sentralt. På forhånd takk for gode anbefalinger Anonymous poster hash: 4beb5...f99
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Babyshop og Rudo ligger i Ullevålsveien, ti minutter i gangavstand fra Stortinget. Anonymous poster hash: 4f895...fc2
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 Barnets hus på Schous plass, i bunnen av Grünerløkka. :-) Såå mye fint, selv om det er en ganske liten butikk. Anonymous poster hash: bdd33...0d4
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #5 Skrevet 10. desember 2013 Barnets hus på Schous plass, i bunnen av Grünerløkka. :-) Såå mye fint, selv om det er en ganske liten butikk.Anonymous poster hash: bdd33...0d4 Er ikke den lagt ned mon tro? Anonymous poster hash: 03809...657
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #6 Skrevet 10. desember 2013 Barnets hus på Schous plass, i bunnen av Grünerløkka. :-) Såå mye fint, selv om det er en ganske liten butikk.Anonymous poster hash: bdd33...0d4 Er ikke den lagt ned mon tro? Anonymous poster hash: 03809...657 Barnehuset, heter den kanskje.. Er ikke lagt ned nei, var i hvert fall ikke det da jeg blakket meg der for knapt et par uker siden. Anonymous poster hash: bdd33...0d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå