Gå til innhold

Er jeg deprimert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en MA for tre uker siden, for ti dager siden ble jeg lagt inn for å få det ut. Det ble noen komplikasjoner som opplevdes som veldig dramatisk for meg selvom det ikke var det. Merket med en gang jeg kom hjem at jeg var litt nedstemt.

Nå har det blitt enda værre. Jeg har en konstant klump i bryst og hals. Noen ganger føles det som det er tungt å puste. Jeg ser liksom ikke noen mening med noe. Og så er jeg fryktelig engstelig og gruer meg for å gå på jobb. Ingen der vet noe men det vet jeg har vært syk og noen har påpekt jeg ser sliten og blek ut. Jeg er livredd for å begynne å gråte på jobb men klumpen i brystet er så hard at den liksom ikke vil løse seg opp slik at tårene kommer.

Er det flere som har hatt det slik? Hva gjorde dere?

Jeg vil så gjerne være glad og glede meg til jul men klarer ikke.

En venninne som vet alt sier at hun ser det bare på gangen min. Jeg går som om jeg skammer meg (rar beskrivelse men var det hun sa) ikke noe hun sier hjelper.

Det eneste jeg vil er å sitte i armkroken til mannen min.

Vi skal prøve igjen på nyåret og jeg vil faktisk det men kjenner ingen glede med det heller.

Huff, litt rotete skrevet men er helt rådvill. Gå til legen eller hva? Er redd for å få piller for depresjon for jeg vil helst ikke ta noe som helst siden vi snart skal begynne å prøve igjen.

Forsøkt å lese om selvhjelp på nett men ikke kommet over noe fornuftig.

Tar i mot råd og tips til ALT som kan løfte meg ut av dette. Kanskje jeg bare må gi det tid. Vet ikke. :-(

Anonymous poster hash: a118e...381

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har opplevd noe lignende som har noen råd? :-/

Anonymous poster hash: a118e...381

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...