Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Har ei venninne som klager over at jeg er så vanskelig å få tak i. Hun ringte meg et par ganger på fredag, og jeg glemte helt å ringe henne opp igjen. Jeg forklarte at jeg var på jobb, og var opptatt på kvelden, det var derfor jeg ikke ringte tilbake. Regnet med at det var noe kjempeviktig, men det var det altså ikke Jeg forstår virkelig ikke hvorfor folk ikke kan sende meldinger istedetfor å ringe og ringe og ringe! Og hva er greia med å ringe noen man vet er på jobb, bare for "piss"?? Anonymous poster hash: 52359...941
Fero Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Amen. Har også et par venninner som av en eller annen mystisk grunn gjerne ringer tre-fire ganger på rappen bare for å spørre "hva skjer a?". Aldri skjønt greia. Send meg heller en melding Ta i hvertfall hintet til slutt da!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 Ja, jeeezz jeg blir helt matt Anonymous poster hash: 52359...941
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 ... mens noen foretrekker ringing framfor sms. Jeg er en skikkelig sms-person selv, er egentlig ikke spesielt glad i å prate i telefonen, hvertfall ikke om det bare er småsnakk, men jeg vet at mange er totalt motsatt av meg der, og synes sms er noe skikkelig "knot" til mer enn veldig korte beskjeder... Anonymous poster hash: 41f09...329
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 Selvfølgelig er man forskjellige på det der. Men sånne småbeskjeder kan strengt tatt sendes via sms. Spesielt synes jeg det er rart med folk som likevel ringer midt i arbeidstida. Da skal det faktisk være viktig og for omfattende til å skrive en melding om. Synes jeg. HI Anonymous poster hash: 52359...941
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå