Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Jenta mi går i en veldig fin bhg. I høst begynte hun på en ny avdeling. Der var det en fagarbeider som tok veldig godt vare på henne og har gjort det i hele høst. De har fått et veldig fint forhold og jeg har god kontakt med fagarbeideren. Til jul har jeg lyst å gi alle de ansatte en stor bolle med Twist/sjokolade de kan ha på personalrommet. Men så har jeg lyst å gi denne fagarbeideren en blomst som takk for hjelpen i høst, hun er veldig nær datteren min. Har vært en god støtte. Fagarbeideren bor like ved oss, så jeg ikke gitt f.eks blomsten i barnehagen. Er dette koselig eller dumt?? Anonymous poster hash: c2116...4f2
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Jeg synes det er en god ide jeg!da gir du henne direkte tilbakemelding på hva hun har gjort bra og ingenting er bedre enn å få ros, da fortsetter man gjerne i samme spor! Anonymous poster hash: e4b7b...b3e
Gjest Julia1984 Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 Jeg synes det er kjempe koselig og er sikker på at den ansatte synes det er koselig å bli satt ekstra pris på. Du gir jo en felles gave til de ansatte, som for øvrig er en veldig fin gave, som de kan kose seg med. Så det er jo ikke som du bare gir til en og ikke de andre ;o)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 Beklager, men jeg er ikke så veldig for å gi gaver til enkeltpersoner. He opplevd flerer ganger at synet på hvem barnet står nær, kan være noe helt annet enn det foreldrene tror Anonymous poster hash: 582a1...5e4
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 Beklager, men jeg er ikke så veldig for å gi gaver til enkeltpersoner. He opplevd flerer ganger at synet på hvem barnet står nær, kan være noe helt annet enn det foreldrene tror Anonymous poster hash: 582a1...5e4 Nei det stemmer faktisk. De andre ansatte på avd bekrefter det hele tiden og jeg har noen felles bekjente med fagarbeideren dom forteller at hun er oppriktig glad i henne. Så ja, da kjøper jeg en orkide i potte til henne Anonymous poster hash: c2116...4f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå