Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 ...du er inne på bim/dib, og leser et innlegg, der en person blir stilt i et meget dårlig lys. Ut fra situasjonsbeskrivelsen forstår du at det er DU som blir diskutert. Dette kan være venninne, lærer, lege, kollega, familiemedlem etc som har skrevet... Anonymous poster hash: 0139c...818
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Skrevet min side av saken? Anonymous poster hash: dd906...e23
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 Signert som anonym å skrevet min side av saken Anonymous poster hash: fd027...675
Gjest meg&mini Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 Hadde det vært en lege så hadde vel det vært å bryte taushetsplikten, eller? Hadde tatt det opp med vedkommende eller skrevet min side av saken som anonym! Jeg jobbet et sted der en kunde hadde slengt masse ting her om en av de jeg jobbet med. Hun skrev ikke engang sannheten . Teit!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #6 Skrevet 9. desember 2013 Opplevde her sist uke en lærer som la ut om en mamma, tror nok den mammaen hadde kjent seg igjen, hadde hun lest innlegget. (Soyamelk i ransel). Anonymous poster hash: 0139c...818
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #7 Skrevet 9. desember 2013 Blitt helt forferdelig lei meg. Så sint. Anonymous poster hash: 39fda...0eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå