Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Vi hadde det. Han våknet i natt og hørte vel litt lyder da. Ropte fra rommet sitt "driver dere å har sex eller??" Gud, trodde jeg skulle dø. Visste ikke at han visste hva det var en gang nesten jo... Anonymous poster hash: 85d02...513
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Eeeeh. Er det lov å le? Veldig komisk da. Unger på 7 vet selvsagt hva det er. Kniiiis. Hva svarte dere? :-) Anonymous poster hash: 0307d...463
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Kanskje være litt mer stille neste gang? Anonymous poster hash: d64a8...b31
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 He, he, jenta vår fant fort ut hvordan babyer ble til etter at hun begynte på skolen, uten at vi hadde sagt noe om det...;-) Fikk raskt spørsmål om vi hadde hatt "tiss mot tiss" da vi fortalte at hun skulle få en lillebror eller lillesøster. Men hun har heldigvis aldri fersket oss, da! Anonymous poster hash: b06e1...fb4
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 Det er så pinlig!! Vært ute for det samme, bare at da var spørsmålet: Lagde dere barn? Uff! Anonymous poster hash: edd00...bb3
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #6 Skrevet 9. desember 2013 Å nei så pinlig. Håper jeg aldri får slike spørmål! Anonymous poster hash: 1657b...b53
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #7 Skrevet 9. desember 2013 Såååå flaut!!! Men han ferska dere jo.... tror jeg ville tatt en prat med han i dag og beklaget det hele, og forklart at det er slik foreldre gjør av og til, men at dere er veldig lei dere for at han hørte det. (slik at han skjønner det er normalt, og ikke evt ble redd av det, men samtidig får en beklagelse...) Anonymous poster hash: f0429...888
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #8 Skrevet 9. desember 2013 Da jenta mi var syv år så var jeg gravid. Ventet på spørsmålet om hvordan babyen kom inn i magen min, men det uteble, så jeg sa ikke noe. Tenkte hun ville spørre om hun tenkte på det. Et par år etter, da hun var 9 år, så kom hun fra skolen og utbrøt; "I dag lærte vi hvordan babyer blir laget. Og stakkars deg mamma, du har gjort det TRE ganger!!!" Hehe, ja, på en god dag, tenkte jeg inni meg. Høyt så sa jeg; "Og farmor stakkars, hun har gjort det FIRE ganger!" "Uff, stakkars farmor som måtte gjøre noe så ekkelt fire ganger for å få de babyene hun ville ha", svarte datteren min til det Anonymous poster hash: e3d1c...198
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå