Gå til innhold

Idag har redebygger instinktet slått til !!

Anbefalte innlegg

Begrenset hva jeg orker men plutselig fikk jeg det for meg at jeg måtte kjøpe babyhjertet, mesoft, barnesalve , bleier osv... Så da måtte jeg til byen da : ) ble utslitt av en shoppingrunde på 30 min haha og nå er det klesbretting for har livet hehe.... Kanskje det betyr at lillebror kommer om ikke så altfor lenge : ))

Fortsetter under...

Har d akkurat på samme måte ;)

Bare at jeg begynte for lenge siden. Uff vil liksom ha en ny og bedre forandring på alt i huset. Vasker, sorterer, stryker osv. Og så blir jeg totalt utslitt da etter kort tid :/ men hodet har lyst til alle ting!

Min gutt kom dagen etter jeg hadde gjort en nødvendig forberedelse, en plass og sove samt henter rh - svaret fra legesenteret. Han kom da 2 uker før termin. Satt og ordnet sengetøy med rier for å bli ferdig. Hehe. Hadde trodd jeg skulle gå over tiden som med de to andre!

Anonymous poster hash: c4ad2...628

Annonse

Her er jeg i full gang med klesvask, fått handlet inn det jeg trenger av div til fødebagen, begynt å pynte lekegrinda og irriterer meg ihjel at jeg mangler en hylle/skap men finner ikke den jeg vil ha 😄 er 37 uker imorgen og er kun leker som mangler på innkjøpslisten men venter litt med det da jeg har ønsket meg litt til jul 😊 gleder meg sånn til å være ferdig og møte prinsessa 😊

Her begynner det meste å bli klart-og godt er det:-) føler jeg har forberedt oss lenge nå, men det er vel mest i hodet;-) masse planer å lister oppi der...:P men igår kom stellekommoden i hus, og det var siste tingen som manglet! 37uker imrg,tipper det er max 3uker til hun kommer til verden,da er det godt å ha alt klart:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...