Gå til innhold

Hva slags ytterklær har dere kjøpt til babyen?

Anbefalte innlegg

LItt usikker på hva som er best når man venter vinterbaby? Har kjøpt endel ull til å ha innerst, pluss en tykk stor ulldress fra nøstebarn. I vogn vil hun jo ha dunpose så det holder vel. Men hva med i bil og slikt? Bør man ha en slik mer vindtett dress også? Hva har dere andre kjøpt?

Fortsetter under...

Jeg har en sånn "bamsedress" skjønner ?? Som jeg har etter de to gutta mine..

Den er ikke vindtett bare myk og god... Så har i jo litt ull bodyer, tror noen longser også ! Har ikke helt oversikt for vi har så utrolig mye klær da vi har tre gutter fra før og to små nevøer som vi får alt etter.

Endel tynne ull og bomullsluer også...

De ligger jo nede i ull og skinn eller dunposer i vogna og i bilen så legger jeg heller et pledd over de enn å ha på så masse tykke ukomfortable klær..

Det er hvertfall min erfaring etterpå ha fått to vinterbarn før også : ))

Termin helt i slutten av januar så regner med at jeg ikke trenger noe vindtett, han vil jo være alt for liten til å skulle være ute av vognen sin uansett. Har ullfleecedressen fra nøstebarn og en liten bilstolpose til å bruke når han fraktes til og fra bilen.

Annonse

Jeg har termin i slutten av januar. Har en god og varm vognpose, en god foret pose til å bruke i bilstolen og ellers har jeg en hjemmestrikket dress og noe ulltøy. Pluss en god og lodden lue selvfølgelig :) mer trenger man ikke da man pakker babyen godt inn i vognposer og tepper når man skal ut :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...