Gå til innhold

Ungen til rannveig :

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter forovervendt i bilstolen og han er jo bare 2 år,men hun skriver  han er for lang til og sitte bakovervendt, han er 107,helt på tryne mener jeg

Anonymous poster hash: e658a...945
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt er 102cm, og jeg merker at han ikke kan sitte bakovervendt så mye lengre.. Beina er bøyd, og det er trangt.. Han er eldre enn 2år da, men kan fort se at en som er 107cm sliter med plassen.. Vi har stor bil og stort sete, men det er jo ikke alle som har det.. Man gjør det man selv føler er best.. Forovervendt er ikke ulovlig.

107cm, og 2år er jo ganske høyt da..

Anonymous poster hash: 82709...6f6
Skrevet

La nå det kvinnfolket og andre gjøre som de vil!

Anonymous poster hash: 044e9...0b3
Skrevet

107cm??? Det kan ikke være mulig?? Jeg har jo en på snart fem som er like høy! Wow...

Skrevet

Ja, den ungen var jo milevis over percentilskjema for en toåring når det gjelder høyde.. Er det snakk om en toåring, eller en som snart blir tre? Gidder ikke klikke meg inn på bloggen. 

Anonymous poster hash: 61c9d...c72
Skrevet

Hun lyver garantert. Han er jo ikke 2 år engang.

Anonymous poster hash: 8a208...654
Skrevet

Min er 110 og sitter fint bakover

Anonymous poster hash: 7f484...2a3

Skrevet (endret)

Oi, han var høy. Min gutt var så vidt 100 cm da han var 2 år og da var det snakk om røntgen osv for å sjekke hvor høy han kom til å bli som voksen og evt  hemme veksten.

Forøvrig satt sønnen min bakovervendt til han var nærmere 118 cm - i en liten 3-dørs bil, med en sjåfør på 1.90 m. Alt går med riktig innstilling (og riktig sete.)

Endret av Plutselig_gravid
Skrevet

Det står vel ikke noe sted at han er 107 cm høy? Det står at han bruker størrelse 98-104 i klær

Anonymous poster hash: 4da2b...7ba
Skrevet

Hehe. Interesserer meg egentlig ikke om noen velger firovervendt sete eller ikke, men jeg reagerte på lengden på ungen. Det kan jo ikke stemme.

Min jente på snart 2,5 år er 84 cm.

Min eldste som var en stor gutt var 92 da han var to...

Skrevet

Hun skrev det på en kommetar at han er 107cm, ja synes det var høyt selv.

Anonymous poster hash: e658a...945
Skrevet

Og ellers har du ikke så mye å ta deg til?

Anonymous poster hash: e5943...fab

Skrevet

Han er ikke fylt to år enda.... Har bursdag senere denne måneden.

Anonymous poster hash: 9f6d7...556

Skrevet

Isåfall sprenger han alle skalaer med sine 107 cm. Ta en kikk på percentilskjemaet, så skjønner du at dette ikke stemmer.

Anonymous poster hash: 4da2b...7ba
Skrevet

Min gutt er 3,5 år og rundt samme høyden. Det er ikke et problem med høyden. Ja, han sitter med bøyde ben. Men det er ikke farlig eller vondt. Vårt problem har vært bilsyke. Men vi tar forhåndsregler og unngår langkjøring så langt det lar seg gjøre. Sikkerhet først!

Anonymous poster hash: 65c6f...cfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...