Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Søknad om praksisplass for å få fagbrev. Skal jeg skrive en søknad og gå rundt og levere? Ringe? Sende i posten? Anonymous poster hash: 46f97...b58
skjotta Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Gå rundt og levere! Det har så mye å si at man viser seg fram.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 Jeg måtte ha praksisplass for å ta fagbrevet som helsefagarbeider. Jeg skrev en noen søknader og kjørte rundt til de arbeidsplassene jeg kunne tenkt meg. Fikk praksis og tilbud om jobb etterpå Lykke til Anonymous poster hash: bed66...399
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 Jeg måtte ha praksisplass for å ta fagbrevet som helsefagarbeider. Jeg skrev en noen søknader og kjørte rundt til de arbeidsplassene jeg kunne tenkt meg. Fikk praksis og tilbud om jobb etterpå Lykke til Anonymous poster hash: bed66...399 Tusen takk for svar:-) Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg gruer meg sånn og er så redd for avslag. Er et lite sted her hvor jeg bor og sjansen for at de allerede vet hvem jeg er er stor. Vet ikke hvorfor jeg syntes det er så flaut:-( Er nesten 40 år og har jobbet mesteparten av livet. Nå har jeg ikke jobbet på 5 år pga bla sykdom og jeg gruer meg så veldig! Anonymous poster hash: 46f97...b58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå