Gå til innhold

Er separert og vil flytte til hjemstedet mitt med barnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at han kommer til å motsette seg dette. Det er snakk om 8 mil ca. Jeg er ganske bitter og skylder på han før hele situasjonen. Jeg flyttet fra ALT for å være med en mann som etter en stund begynte å utøve fysisk og psykisk vold mot meg. Nå sitter jeg her alene, men må kanskje bli her pga barnet iallefall mange år til. Barnet er fem år. Jeg har nå omsorg og han har litt mindre enn vanlig samvær pga at jeg ikke stoler på han. Denne avtalen skal mekles på om noen måneder. Ikke det at jeg vil stole noe mer på han da.

Problemet blir hvis han drar det til retten og jeg taper. Jeg vil ikke flytte for enhver pris:/

Jeg har anmeldt han for vold, men saken ble selvsagt henlagt. Skal jeg ta sjansen?

Anonymous poster hash: f17bc...afb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du har hovedomsorgen, mesteparten av samværet, og han ikke har begynt på skolen, skal det mye til at han vinner i noen rettsak!

Skrevet

8 mil er jo ingenting :-)  Flytt, det er også slik at både familievernkontor og fagfolk ellers faktisk ser at mors lykke vil ha en positiv effekt på barnet. Barnet har lite og ingenting igjen for at mor sitter forknytt uten et sosialt nettverk på et sted hvor kun far har tilknytning. Så får dere dele på henting og levering, møtes på halvveien feks. På gode veier er det en times kjøring, her har vi 3 timer hver vei. Og de kjøres med glede =) 

Skrevet

Takk for svar. Det hjelper å høre at jeg kan ha en sjans :/

hi

Anonymous poster hash: f17bc...afb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...