Gå til innhold

hvilken krem er best på sarah bernard-kaker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett oppskrifter med både fløte/sjokolade som piskes til krem, og smør/melis/sjokolade som piskes. Hva er mest holdbart og best?

Kan de fryses?

Skrevet

skal vel være smørkrem, og de kan fryses, de skal vel helst fryses, så bare tar du opp noen når du skal ha.

Anonymous poster hash: f7eca...056
Skrevet

Jeg har hørt trøffelkrem, men at det kan bli for mye av det gode. Fått tips om vaniljekrem dyppet i sjokolade etter steking.

Anonymous poster hash: 7e587...f90

Skrevet

i den oppskriften jeg har er det, margarin, melis, eggeplommer og 2 ss kaffe, så skal de fryses litt, tas opp av frysa og dyppes i sjokolade, og fryses på nytt.

Anonymous poster hash: f7eca...056
Skrevet

En gammel oppskrift jeg har. Er ikke hjemme nå men det er hvertfall den hvor man lager en sukkerlake som piskes inn. Er en smørkrem. Det er Sara B. for meg :)

Skrevet

Kremen til suksesskaka er deilig på sarah bernard...

Skrevet

Suksessterte er jo samme bunnen som Sarah Bernard? Så med gul krem blir det vel per def suksessterte uansett...?

Anonymous poster hash: 63186...ad5

Skrevet

Smør, eggeplommer, melis og vaniljesukker. Sjololade på toppen. Nammis!

Skrevet

Jeg lager mye SB, og mitt hemmelige triks er faktisk å lage både smørkrem og trøffelkrem og blande halvt om halvt. Da får man fylden fra fløte og sjokolade og syrlighet/salt fra smør. Men om jeg går for den enkle løsningen ender det alltid med trøffelkrem, for den er mindre mektig. De med smørkrem blir for meg og mine fort for mye av det gode. 

Skrevet

Smakte med smørkrem for første gang i år-smakte glasur.... Fløtekrem er mye bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...