Gå til innhold

Inspirert av innlegg om dama som sendte julekort til elskerinna... hva råder dere meg å gjøre

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg treffer elskerinna til min mann neste gang? Dette er en dame som har prøvd å ødelegge vårt forhold i nesten 2 år til hun til slutt nesten fikk mannen til å gå fra meg. Når hun ikke lyktes så spredte hun masse rykter om "grusomme meg" og stakkars henne som var sååå forelsket at hun bare måtte ha mannen min, og at han kunne ha fått det så mye bedre med henne. Jeg og mannen fant ut av det og har det bedre enn noen sinne. Han er blitt en helt ny mann, har stått frem om utroskapet sitt til familie og venner, noe som krever guts etter min mening. Selvfølgelig var det hans skyld at han til slutt var utro mot meg og vurderte å gå, men hun og hennes vennegjeng manipulerte mannen bak min rygg, fortalte masse grusomheter om meg og bearbeidet ham på daglig basis mens han hadde depresjon, samtidig som de fremstilte meg som kontrollerende og sjalu bitch (noe som jeg aldri var og aldri kommer til å være). Resultatet av det hele ble egentlig ganske bra for min del, jeg fikk livsgnisten tilbake etter tung svangerskap, fødsel og de første månedene med kolikk, ser i speilet at jeg faktisk er pen og mye penere enn denne "andre" dama, har fått mer selvtillit siden mannen nå etter mange år endelig bygger den opp. Jeg lot ikke det som skjedde knekke meg og ødelegge min familie, men brukte det til å bli sterkere, bedre og mer sikker på meg selv.

Jeg kommer garantert til å treffe elskerinna til mannen et par ganger på nyåret i forbindelse med selskaper siden hun er fra samme vennegjeng som jeg og han. Har lyst til å gjøre noe skikkelig "in your face" samtidig som man har verdigheten i behold. Alle vet om det som skjedde siden denne dama spredte infoen om dette "forholdet" de hadde til alle og enhver, og mens hun prøvde å få mannen min til å gå fra meg bak min rygg så hånte hun og latterliggjorte meg i det skjulte for å bryte meg ned. Det jeg tenkte kanskje vil ha effekt, er å vise henne hvor lykkelig jeg og mannen nå er til tross for det som skjedde,mens hun fortsatt sitter der alene og singel, pluss at alle vet hva hun har holdt på med de to siste årene. Noen ideer på classy "payback" når jeg møter henne igjen?

Anonymous poster hash: a6300...ec0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se fantastisk ut og bare vær lykkelig. Hev deg over det. Ser hun på deg så smil til henne. Prater dere sammen så kan du jo takke henne. For nå har du og mannen det helt fantastisk. Ja, dere har det bedre enn noensinne. Og det er takket være henne ;)

Kanskje du kan ordne håret hos frisøren også?

Gjest meg&mini
Skrevet

Enig med hun over her.

Bare vær hyggelig og glad. Hev deg over henne. Kjøp noe nytt, kle deg fint, dra på frisøren.

At hun ser at du har det bra og er lykkelig er payback nok!

Skrevet

Se fantastisk ut og bare vær lykkelig. Hev deg over det. Ser hun på deg så smil til henne. Prater dere sammen så kan du jo takke henne. For nå har du og mannen det helt fantastisk. Ja, dere har det bedre enn noensinne. Og det er takket være henne ;)

Kanskje du kan ordne håret hos frisøren også?

Signerer her, det beste du kan gjøre er å vise henne at planen hennes backfired....

men jeg har lest innleggene du har skrevet om dette her inne tidligere, og jeg må si at du er veldig flink til å legge alt ansvaret over på denne elskerinna... Du skriver en haug om hennes oppførsel, slenger inn en liten "selvfølgelig er det mannens skyld at han var utro og holdt på å gå"... MEEEEN det var pga vennegjengen hennes og bla bla bla.... Det er ikke hennes eller vennenes skyld at mannen din ikke er mann nok til å stå imot henne og kan forsvare kona si, hi... Du fraskriver ham så og si alt ansvar, og legger all skyld over på henne. Dette har mange av oss opplevd at andre også gjør. Derfor må du være klar over, når du skal kjøre denne lille "hevnen din", at mange kan gjennomskue deg og heller tenker at det er litt trist og krampeaktig. 

Derfor er det viktig at du fremstår som ekte. At du faktisk ER lykkelig, og at du ikke bare har klistret på deg et smil. Måten du kan gå med et hevet hode og ikke føler trang til å hovere viser at du er et "større og bedre" menneske enn de du føler prøver å ta knekken på deg/dere :)

Lykke til! :)

Anonymous poster hash: f6ead...50a

Skrevet

Og en annen ting.... det er ikke alltid "penhet" er abgjørende i utroskap. Sier ikke at du er stygg eller at elskerinna er stygg.. Men kan hende hun hadde andre kvaltiteter som mannen din likte?

Har selv blitt bedratt og veit hvordan det var, og dama var støgg som et misfoster av et juletre vrengt på vranga :tree:

Men hev deg over det, og ikke vær påtatt "lykkelig", og kleng på mannen i disse selskaplighetene. SEr bare tåpelig ut :)

Lykke til.

Skrevet

Det jeg lurer på er hvordan vennegjeng dette er og hvorfor dere fortsatt deltar på event der hun er. Jeg hadde ikke giddi å oppsøke steder dette trollet er.

Uansett hvor mye skyld mannen har så kjente denne jenta åpenbart deg siden dere er i samme gjeng.

Å være på fest med en som har stått i med mannen og spredd rykter om meg. Hadde ikke gjort det.

Anonymous poster hash: 50de0...284

Skrevet

Min vennegjeng hadde aldri invitert oss og "dama" på samme fest. Syns det virker rart at alle velger å omgås hverandre.

Når har jeg aldri opplevd slik drama med mine venner. Men hadde ett vennepar valgt å finne tilbake til hverandre så hadde eg aldri invitert dama han var utro med også. Merkelig

Skrevet

Syns du burde skaffe deg nye venner!

Ellers, så hev deg over henne, lat som hun ikke eksisterer, men samtidig vær høflig mot henne, tenker at det svir. :)

Anonymous poster hash: 2c8e7...281
Skrevet

Min vennegjeng hadde aldri invitert oss og "dama" på samme fest. Syns det virker rart at alle velger å omgås hverandre.

Når har jeg aldri opplevd slik drama med mine venner. Men hadde ett vennepar valgt å finne tilbake til hverandre så hadde eg aldri invitert dama han var utro med også. Merkelig

Signerer denne! Samtidig, hvis dere har det så utrolig bra sammen nå, hvorfor dette behovet for "hevn"?

Anonymous poster hash: 2fba2...e69

Skrevet

Signerer denne! Samtidig, hvis dere har det så utrolig bra sammen nå, hvorfor dette behovet for "hevn"?

Anonymous poster hash: 2fba2...e69

Ingen hevn, men jeg er nesten helt sikker på at denne andre dama vil som vanlig forsøke å latterliggjøre meg offentlig, og vil tenke ut mottrekk uten at jeg fremstår dum eller at folk tror at det er hevn

Anonymous poster hash: a6300...ec0

Skrevet

Hvis du har det så innmari bra er vel det hevn nok?

Jeg hadde ikke ofret henne så mye som en tanke, enkelt og greit. Hvorfor kaste bort energien på henne? Jeg hadde konsentrert meg om meg selv og mitt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...