Pesta Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Jeg lurer på å kjøpe en oppladbar støvsuger fra Electrolux fordi jeg er så drittlei av å moppe/koste gulvet flere ganger daglig pga smuler fra barna og hår fra bikkja (langhåret). Teker at da må det jo være greit å ha en slik støvsuger stående på kjøkkenet! Det eneste er at jeg lurer på om de "tåler" å støvsuge opp hundehår? Vi har selvfølgelig en ordentlig støvsuger fra før, men den gidder jeg ikke dra fram hver gang det kommer smuler o.l på gulvet.
snurripåsnei Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Jepp, vi har oppladbar hund...fniiis...
Pesta Skrevet 9. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2013 Jepp, vi har oppladbar hund...fniiis... Morsooooom.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 Jeg har støvsuger og oppladbar hund. Same, same? Anonymous poster hash: c19a5...dec
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #6 Skrevet 9. desember 2013 Med to røytehundar og ein liten, gjekk eg til anskaffelse av ein slik oppladbar støvsugar i haust. Og eg må berre sei at hos oss fungerar den heilt flott! Me har korthåra hundar. men med mengden hår som dette av, kunne det like så godt vore ein langhåra :-D Anonymous poster hash: 17446...ff8
Silverfox Skrevet 9. desember 2013 #7 Skrevet 9. desember 2013 Her fungerer hunden som smulefjerner :-)
Pesta Skrevet 9. desember 2013 Forfatter #8 Skrevet 9. desember 2013 Her fungerer hunden som smulefjerner :-) Det gjør forsåvidt vår også, så problemet ligger vel mest i å få bort hundehårene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå