Ugl@ ruger... Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 I dag skulle mannen starte tidlig, opp kl 6, fyrte i oven, kom opp med et fat kjeks og et glass farris ( jeg er ikke kvalm enda, men tydelig at fyren har lest seg opp litt). Da jeg og jentene sto opp halv åtte så hadde mannen reist på jobb, men matpakkene var ordnet,så det var bare å ordne noen skiver til frokost. Han hadde t.o.m lagt fram klær til jentene!! Hva skjeeeeer??? Fortsetter dette så kan jo dette svangerskapet bli tålelig greit føler jeg :-D
Mistletoe and wine Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 For en god start på dagen, flinke mannen din Jeg er sikker på at det er deg vel unt, og det er godt å lese at mannen din vet å verdsette deg
Ugl@ ruger... Skrevet 9. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2013 For en god start på dagen, flinke mannen din Jeg er sikker på at det er deg vel unt, og det er godt å lese at mannen din vet å verdsette deg Han har kommet seg siste årene ;-)
Mistletoe and wine Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 Det er gjerne sånn med mannfolka, de vokser inn i rollen
Ziva Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 Eller en skjult agenda guttetur til helgen kanskje?
Ugl@ ruger... Skrevet 9. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2013 (endret) Eller en skjult agenda guttetur til helgen kanskje?Nei, han er ikke typen som reiser på guttetur frivillig. Jeg måtte jage ham på guttetur ei helg før jul i fjor. Han er veldig hjemmekjær, har kansje noe med at han har vært mye borte pga jobben tidligere. Er nok bare det at han vil skjemme meg bort litt siden jeg "utsetter" meg for et nytt svangerskap igjen. Jeg er som kjent elendig på å gå gravid! Så han prøve nok litt forebyggende arbeid for både min, ungenes og ikke minst hans egen del. ;-b Endret 9. desember 2013 av Juleugl@ ruger i skjul....
Barbarella og froskebarna Skrevet 9. desember 2013 #7 Skrevet 9. desember 2013 Vel fortjent!! Flere menn kunne nok lære av mannen din
Musemorbr / Skrevet 9. desember 2013 #8 Skrevet 9. desember 2013 Så herlig! Jeg fikk luksusbehandling selv jeg. Slet med søvn, rygg og bekken i natt. Jeg er ikke spesielt flink til å gå gravid jeg heller. Gutten vår våknet naturligvis 05.45. Jeg prøvde å overtale han til å sove litt til (ja særlig...) da pappaen kom og ba meg legge meg før jeg ble for våken. 2.5 time senere fikk jeg hadesuss av en liten tass som skulle i barnehagen og kunne fortelle at han hadde fått egg og bacon til frokost. Først klokka 12 forlot jeg senga. Uthvilt! Har ikke lagt så lenge før i voksen alder, så dette var stort. Nå har husets herre forlatt for arbeid, etter å ha disket opp med hjemmelaga kjøttkaker, fyrt i peisen, handlet og hentet sønn i bhg. Søndagen er glemt. Dette er tidenes mandag!
Ugl@ ruger... Skrevet 9. desember 2013 Forfatter #9 Skrevet 9. desember 2013 Så herlig! Jeg fikk luksusbehandling selv jeg. Slet med søvn, rygg og bekken i natt. Jeg er ikke spesielt flink til å gå gravid jeg heller. Gutten vår våknet naturligvis 05.45. Jeg prøvde å overtale han til å sove litt til (ja særlig...) da pappaen kom og ba meg legge meg før jeg ble for våken. 2.5 time senere fikk jeg hadesuss av en liten tass som skulle i barnehagen og kunne fortelle at han hadde fått egg og bacon til frokost. Først klokka 12 forlot jeg senga. Uthvilt! Har ikke lagt så lenge før i voksen alder, så dette var stort. Nå har husets herre forlatt for arbeid, etter å ha disket opp med hjemmelaga kjøttkaker, fyrt i peisen, handlet og hentet sønn i bhg. Søndagen er glemt. Dette er tidenes mandag! Herlig å bli vartet opp litt. :-) godt å lese at mandagen ble bedre!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 9. desember 2013 #11 Skrevet 9. desember 2013 For noen fantastiske pappaer det er snakk om her
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 10. desember 2013 #12 Skrevet 10. desember 2013 Gratulerer både med det ene og det andre! Jeg føler at hvert svangerskap har hatt noe nytt, bare for å sørge for at jeg har fått hele pakken. Kvalme, oppkast og migrenehelvete denne gangen (hadde jeg bare visst) og jeg er jevnt over ikke så hyggelig å leve med. Tenker dermed at alt forebyggende arbeid er bra og krysser fingrene for at du slipper billig unna!
Ugl@ ruger... Skrevet 10. desember 2013 Forfatter #13 Skrevet 10. desember 2013 Gratulerer både med det ene og det andre! Jeg føler at hvert svangerskap har hatt noe nytt, bare for å sørge for at jeg har fått hele pakken. Kvalme, oppkast og migrenehelvete denne gangen (hadde jeg bare visst) og jeg er jevnt over ikke så hyggelig å leve med. Tenker dermed at alt forebyggende arbeid er bra og krysser fingrene for at du slipper billig unna! Hadde et helvetes til svangerskap med minstemor, håper nå at jeg slipper billig unna. Men jeg regner med å få full pakke med hypermesis, bekkenløsning, ødem, halsbrann og det som er!! Men, hva går man ikke for det fineste i verden :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå