Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Klarer ikke se bildene på nyhetene der små barn ligger å skjelver som følge av kjemiske våpen. En hel generasjon er fullstendig traumatisert og ødelagt for livet etter å ha blitt utsatt for, og sett grusomheter, som vi ikke kan forestille oss i vår villeste fantasi.. Og ingen gjør noe... VI bare suller avgårde med våre trivielle "problem"l.... Kalde og selvopptatte til tusen. Huff blir fysisk uvell.. kunne ønske jeg kunne gjort noe!! Hjertet mitt blør virkelig for disse barna.......:-( Anonymous poster hash: 46b2d...adb
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Huff mener sef Syria.. Anonymous poster hash: 46b2d...adb
Jallow B Skrevet 8. desember 2013 #4 Skrevet 8. desember 2013 Jeg er helt enig.. Jeg kan ikke forestille meg for fem flate øre hvordan det er, og det skjer over hele verden. Desverre.
Nullstress;) Skrevet 8. desember 2013 #5 Skrevet 8. desember 2013 forferdelig. var jo en periode hvor snikskyttere skøt gravide kvinner i magen, kun for å drepe fostere. de fikk en pakke røyk om de traff... nye mål hele tiden... nye "konkuranser"... det er jo også mange barn som blir født uten hode nå.... en missdannelse, husker ikke hva den heter, der kraniet ikke vokser rundt hjernen.... GRUSOMT! dette pga kjemiske stoffer i drikkevann o.l
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #6 Skrevet 9. desember 2013 Antall respons og tlb.mld på dette innlegget understreker vel det hele.. Innlegg som hvilken ipad man skal kjøpe til 3 åringen sin og hvor man får kjøpt de fineste lampene ect ect...får langt flere innspill.. Vi er blitt så utrolig selvsentrerte og kyniske inni vår trygge lille velstandsboble at det er ekkelt.... Tror vi har fortjent alt som faller ned på oss...men vi har bare hatt utrolig flaks og trekt det aller lengste strået.. Anonymous poster hash: 46b2d...adb
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #7 Skrevet 9. desember 2013 Og det verste av alt er hvor skammelig lite mediedekning denne saken har fått.. Anonymous poster hash: 51243...e8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå