Gå til innhold

Er dette litt teit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke hva jeg skal gi mannen i julegave. Må være den vanskeligst å finne noe til.

Men har fundert litt på om jeg skal lage ett macrame armbånd eller noe i den duren. Litt tykt og maskulimt. Tenkte å "pynte" det med en sånn plate man kan gravere på.

Hva som skal graveres er jeg usikker på. Vet at sånn som love og annet søtt kliss som han kaller der ikke skal graveres.

Kunne det ha fungert med noe så enkelt som Pappa? Vi har to barn. Og han er super stolt av de. Noen andre forslag? Hva ville deres menn ha likt at det sto?

Bare nevne at han bruker ett meget tykt sølvarmbånd fra før.

Eller virker hele greia helt teit?

Anonymous poster hash: 6111b...7e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt teit kanskje ja

Anonymous poster hash: 05a13...0c3

Skrevet

Litt teit kanskje ja

Anonymous poster hash: 05a13...0c3

Alt sammen, eller gravering?

Hadde det vært mindre teit om jeg hadde kjøpt ett armbånd i stede?

:/

Anonymous poster hash: 6111b...7e1

Skrevet

Jeg synes makrame er kjempestygt, men det er jo meg da. Ville heller kjøpt et armbånd.

Anonymous poster hash: 78f1e...859
Skrevet

Så lenge han bruker et armbånd fra før, så synes jeg det er fint. Noe så personlig er alltid kjekt å få, og hvert fall når det kommer fra kjæresten/barna :) 

Mulig du må kompenserer med en maskulin gave også? Alt fra en dupeditt innen noe han interesserer seg for eller rett og slett boksere. (Gutter er enkle sånn sett;))

Anonymous poster hash: a5a00...265
Skrevet

Aner ikke hva macrame er, men et maskulint armbånd eller kjede med "pappa" gravert inn hørtes jo hyggelig ut.

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Ingen av oss kjenner mannen din, i alle fall vet vi ikke at vi kjenner ham, så dermed er det et nesten umulig spørsmål å svare på.  Mannen min hadde sikkert blitt glad og brukt det om han hadde fått noe sånt av en av ungene, men om jeg hadde laget det til han, hadde han nok lurt på om jeg hadde mistet en skrue.  Det er liksom så langt fra "ham" som det går an.  Men det kan jo hende at mannen din hadde blitt kjempeglad.

Skrevet

Kan du ikke lage dine egne gavekort ? Massasje, kino, spillekveld med yndlingsspillet hans, middagen han elsker, aktiviteter ;) osv.. Nå vet ikke jeg om han digger slike armbånd men jeg hadde nok tenkt "whaaaaaat?"

Anonymous poster hash: 808bc...139

Skrevet

Jeg ville droppet gravering :) Synes gaven er personlig nok fra før, og synes det var en god ide jeg, så lenge han går med armbånd!

Jeg kunne også gitt armbånd til min mann (jeg vet han ville brukt det)

Anonymous poster hash: 1a8cf...92e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...