Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Hvorfor? Er det ikke bedre om de får gå sammen med varn i nabolaget på offentlig skole? Ikke ment som kritikk, bare ute etter meninger og erfaringer. Anonymous poster hash: a09e4...d55
Elsker jenta mi<3 Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Er mange som har barna på privatskole nettopp for at barna skal få gå på skolen i nærmiljøet :-)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Hvorfor det? Barna skal jo ikke bo i samme nabolag resten av livet uansett. Dessuten tror jeg barn er så sosialt anlagt at de fint leker med nabobarna selv om de går på forskjellige skoler. Anonymous poster hash: a8123...fff
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #4 Skrevet 8. desember 2013 Fordi den offentlige skolen i løpet av 7 år ikke klarte å se at barnet mitt hadde behov for ekstra oppfølging, dessverre var det for sent. Skulle ha byttet skole mye tidligere. Anonymous poster hash: 4fb03...f60
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #5 Skrevet 8. desember 2013 Fordi det er en god skole som tar vare på hele mennesket, og befinner seg i nabolaget. Hurra for Steinerskolen! Anonymous poster hash: 6a34d...d5a
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 8. desember 2013 #6 Skrevet 8. desember 2013 Fordi det er en god skole, langt bedre enn den offentlige, fordi skolen kan tilby det jeg ønsker, i motsetning til den offentlige og fordi den uansett ligger i nærheten og er såpass stor at det er flere elever som uansett bor i nabolaget. Og innen de selv drar til og fra venner, er de fleste områder innen grei avstand uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå