Gjest Helle_Høygir Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Vår alles kjære, gode, snille, lyriske og tvnerdevenn Sug Lut har skadet seg Hun kan nesten ikke skrive, men lese går fint, så nå må vi lage ekstra masse gøy som muntrer opp og hjelper henne inn på den rette og smale sti som leder til helbredelse som igjen gir oss Luten tilbake! Og med tanke på tittelen så går dagens hat til apoteket som nektet å utlevere dop på statens regning uten legimimasjon og som skapte rabalder, bråk, tull og alskens andre synonymer for å være vrang. Hvem tar med seg pass, førerkort og annen legitimasjon i triplika på søndagstur? Kjæreste Luten - jeg skal tenke på deg og sende alle de mest effektive god bedringstankene jeg har (mulig de ikke funker like bra på brukne ben som på basilusker og viruser, men vi gjør da et forsøk!) (sånn tror det var alle de som gir omtanke for noen!)
weihnachtmarkblomstre Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Neimen, førjulsskader er vel ikke lov? Hva har skjedd? Brente mandler? Holkeføre? Huffameg... Hvis reseptbelagte varer fremdeles behøves, og man ikke kan stabbe seg til apotek selv, så kan man sende medhjelper med skriftlig signert tillatelse! Litt rabbel på en post-it holder. Massevis av god bedring! Si i fra hvis jeg skal sende peppernøtter, Amandine sin oppskrift var ille stor...
☆☆☆ Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Håpar på snarleg bedring i tilstand, og god effekt av smertestillande i mellomtida..
Ugl@ ruger... Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 God bedring til sug lut, faen til tid å " ødelegge" seg på også om jeg må få si det.
Ziva Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 God bedring til Luten. Du vet hvor jeg er hvis assistanse trenges.
Himmel og hav Skrevet 9. desember 2013 #6 Skrevet 9. desember 2013 Sender alle mine "gro fort"-vibber i din retning! God bedring!
sug lut Skrevet 9. desember 2013 #7 Skrevet 9. desember 2013 Snillinger! Og et godt råd fra en enarmet neddopet banditt: ikke havn på legevakt alene uten penger og leg, for om du vil innom vegg-i-vegg-apoteket for å hente ut medisinene dine kan du bare glemme det, selv om du kommer inn bandasjert til kråsen og alle andre enn apoteket - selv fremmede - tilbyr hjelp og synes fryktelig synd på deg fordi det er umiddelbart klart for dem hva som har skjedd og at detgjør vondt som faan. Min førjulsbønn: underhold meg til utpå nyåret! Man blir ikkke kjapp i nettreplikken av å ikke kunne røre seg for da rører de løse delene på seg og da må man skrike stygt og vente til kvalmebølgen legger seg. Men lese kan jeg, hvis jeg forstørrer opp skjermbildet nok til å se det fra så langt unna som det må være for at ikke jeg må sitteligge vondt for å se det. Og dere er de beste damene! Gratulerere Ugl@, hyperfertilt hurra!
Ugl@ ruger... Skrevet 9. desember 2013 #8 Skrevet 9. desember 2013 Snillinger! Og et godt råd fra en enarmet neddopet banditt: ikke havn på legevakt alene uten penger og leg, for om du vil innom vegg-i-vegg-apoteket for å hente ut medisinene dine kan du bare glemme det, selv om du kommer inn bandasjert til kråsen og alle andre enn apoteket - selv fremmede - tilbyr hjelp og synes fryktelig synd på deg fordi det er umiddelbart klart for dem hva som har skjedd og at detgjør vondt som faan. Min førjulsbønn: underhold meg til utpå nyåret! Man blir ikkke kjapp i nettreplikken av å ikke kunne røre seg for da rører de løse delene på seg og da må man skrike stygt og vente til kvalmebølgen legger seg. Men lese kan jeg, hvis jeg forstørrer opp skjermbildet nok til å se det fra så langt unna som det må være for at ikke jeg må sitteligge vondt for å se det. Og dere er de beste damene! Gratulerere Ugl@, hyperfertilt hurra! Uff, vet litt for godt hvor "festlig" det er å bli immobilisert, å særlig når man har mye man skulle gjort, eller når det er meningen at man skal kose seg. Jeg fikk selv brudd i en fot i vår,samtidig som hetebølgen kom, jeg hadde akkurat kjøpt meg en lekker liten daycruicer og hadde stygge planer om heftig tube og vannski aktivitet. Men den gang ei... 8 uker i gips, pluss forbud mot vannsport ut sessongen. Jeg innser nå at det neppe bli noe vannsport på denne kjerringa neste sessong heller, får satse på at vannsport sessongen 2015 blir bedre. God bedring, så får jeg håpe vi greier å underholde deg, du skal ikke se bort fra at Burugla stikker innom forumet etterhvert som hormonene kommer kastende på.
ms.Pond Skrevet 9. desember 2013 #9 Skrevet 9. desember 2013 Oi oi! Masse god bedring sendes herfra også. Håper på en god dose 'supergro' før jul! Du får nytte situasjonen som best du kan og kommandere de andre rundt til å gjøre huset juleklart, mens du kan sitte godt tilbakelent i sofaen og nippe til noe godt med verdens beste samvittighet og legens anbefaling i ryggen.
Mama Christmas Skrevet 9. desember 2013 #10 Skrevet 9. desember 2013 Oi oi! Masse god bedring sendes herfra også. Håper på en god dose 'supergro' før jul! Du får nytte situasjonen som best du kan og kommandere de andre rundt til å gjøre huset juleklart, mens du kan sitte godt tilbakelent i sofaen og nippe til noe godt med verdens beste samvittighet og legens anbefaling i ryggen. Næmmen... Jeg glemte juledrakten! Det går ikke an midt i desember. *Dask på lanken*
Mistletoe and wine Skrevet 9. desember 2013 #11 Skrevet 9. desember 2013 Au da, masse god bedring sendes herfra med et juleønske på toppen om rask heling og gode smertestillende som fungerer når du får de! Håper unger og mann steller ekstra godt med deg fremover
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. desember 2013 #12 Skrevet 9. desember 2013 Stakkars luten! Du får kommandere de andre familiemedlemmene rundt mens du selv regjerer fra stol/sofa. Og så får du leie inn noen til å kjølhale apotekpersonalet- det går jo ikke an! Goooood bedring til deg- er det noe annet jeg kan sende sammen med julekort for å lette tilværelsen? Hjemmelaget marsipan, pepperkaker pyntet av en fireåring, sprit?
sug lut Skrevet 9. desember 2013 #13 Skrevet 9. desember 2013 Stakkars luten! Du får kommandere de andre familiemedlemmene rundt mens du selv regjerer fra stol/sofa. Og så får du leie inn noen til å kjølhale apotekpersonalet- det går jo ikke an! Goooood bedring til deg- er det noe annet jeg kan sende sammen med julekort for å lette tilværelsen? Hjemmelaget marsipan, pepperkaker pyntet av en fireåring, sprit? Kort holder fint, serru!
LilleBjella Skrevet 9. desember 2013 #14 Skrevet 9. desember 2013 Auda og god bedring. Jeg legger aldri ut på søndagstur uten bankkort, i fare for å få akutt lyst på smågodt/softis/pizza etc. Og nå har jeg fått enda en grunn til å gjøre det. Her i byen er det forresten ingen som spør etter legitimasjon, hverken på apotek eller i bank. Er ikke så nøye på det.
amandine Skrevet 9. desember 2013 #15 Skrevet 9. desember 2013 Så bra kjære lut at du alt har sendt meg julekort! Jeg skal snart få skrevet noen jeg også, ikke bare tenkt dem.. Neste søndag kveld tror jeg det skal være en luke. Denne uka er helt kokko, alle juleavslutningene pluss et bursdagsselskap skvist inn i samme uka. Ren galskap. Jammen godt eldste er utflyttet&ferdig med slikt - fire barn hjemme er mer en nok i sånne uker som denne. (Som et apropos til ugla - fire barn krever sin logistikk ) Har vært på jobb hele helgen, så nå skal her bakes peppernøtter! GOD BEDRING!
prekæs Skrevet 9. desember 2013 #16 Skrevet 9. desember 2013 Stakkars Luten. Håper virkelig at du får noe positivt ut av det negative. Pst... Forhåndssalg på Metallicabilletter i dag fra 10 via Live Nation:)
Frenzia Skrevet 9. desember 2013 #17 Skrevet 9. desember 2013 Banna bein, det var et knakende dårlig tidspunkt å ta knekken på mobiliteten sin! Håper du er flink til å delegere, peke og dirigere, og at folkene rundt deg kaster marsipanpølser i din retning så fort du piper. Jeg har noe trekantpyntet reseptbelagt i skuffen som jeg ikke har brukt, eller kommer til å bruke, som jeg kan sende deg? (Jeg hadde en lege en gang som ga meg resepter på alt mulig, som svar på alt mulig. Jeg skiftet lege, og politiet har nå visstnok konfiskert reseptblokka hans. Hehehe.) Men du har kanskje fått ordnet deg med dop nå?
Iiiiik Skrevet 9. desember 2013 #19 Skrevet 9. desember 2013 Det var da et bedritent lys å tenne andre søndag i advent. Jeg føler meg temmelig sikker på at du er god til å delegere, jeg føler meg nesten like sikker på at du har vett til å legge terskelen for juleperfekt på et fornuftig nivå. Dermed gjelder det for meg å først og fremst håpe at du ikke har det så vondt og at du klarer å legge fra deg følelsen av stress knyttet til det som ikke blir gjort på jobb. Trekk stolen bortåt glaset, så sett du deg og ser. Ikke etter julestjerna, for den er vanskelig å se når det er så mye skyer, men se etter julestemningen, de hvite bakkene og de glade ungene som nyter den. Bestill diverse julekaker og godteri fra dem som bryr seg om deg og nyt denne pausen du ikke visste at du kunne få. Stor klem til deg! Og ingen smily's, for dem tror jeg ikke du vil ha...
Musemorbr / Skrevet 9. desember 2013 #21 Skrevet 9. desember 2013 Nei er det mulig? Også akkurat nå, rett før jul. God bedring! Får ikke til sånne smileys og greier, men du kan se for deg en som tupper en dustete apoteker i baken.
Light of my life Skrevet 9. desember 2013 #22 Skrevet 9. desember 2013 Ussjda, god bedring kjære Luten Kommer til å savne dine vittige svar og gode råd mens du er nede for telling. Skal gjøre mitt beste for å bidra til å underholde deg! Krangle litt ekstra med mannen for eksempel Håper familien din er ekstra snille med deg da, og måtte du bli bedre raskt!
frk Nilsen Skrevet 9. desember 2013 #23 Skrevet 9. desember 2013 God bedring Luten! Håper du kommer deg fort og får en finfin julefeiring Tusen takk for kjempehyggelig julekort, det kom her om dagen. Det kommer et i retur når han derre noen andrè får ut fingern Jobber ikke langt fra deg, så hyl ut om du trenger noe som helst assistanse!! Klem
Anne-B. Skrevet 9. desember 2013 #24 Skrevet 9. desember 2013 God bedring, snuppa. Du får snart post.
Gjest lillehi Skrevet 11. desember 2013 #25 Skrevet 11. desember 2013 Masse god bedring🎅 og enda en gang takk for julekort😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå