Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #26 Skrevet 8. desember 2013 Snakk om å gni det inn da. Skjønner at eksen din er bitter. Men jeg opplever ofte at de som bare må klistre kjærlighetserklæringer på face ofte ender opp med brudd, så mulig han får rett i sin påstand. Anonymous poster hash: ec062...503
Virginia. Skrevet 8. desember 2013 #27 Skrevet 8. desember 2013 Hvorfor poste et slikt bilde med den teksten i det hele tatt? Fordi jeg elsker kjæresten min og vil vise det? Anonymous poster hash: bdc95...627 Det viktigaste er vel at kjærasten din veit det, og det treng han vel ikkje få vite gjennom facebook:) Personleg får eg nesten utslett av at folk publiserar kjærleikserklæringar på facebook. Men det er sikkert berre meg;) Nei du, vi er flere Jepp. Vi er mange
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #28 Skrevet 8. desember 2013 Snakk om å gni det inn da. Skjønner at eksen din er bitter. Men jeg opplever ofte at de som bare må klistre kjærlighetserklæringer på face ofte ender opp med brudd, så mulig han får rett i sin påstand. Anonymous poster hash: ec062...503 Det gjør han ikke ,believe me;) Anonymous poster hash: bdc95...627
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #29 Skrevet 8. desember 2013 Jeg hadde faktisk ville tatt hensyn til min x hvis jeg hadde gjort det slutt med han for kort tid siden. Jeg hadde også vært bitter så kort tid etter et brudd. Så jeg skjønner han jo på et vis.. Anonymous poster hash: 7841f...45c
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #30 Skrevet 8. desember 2013 Jeg er sikker på at dersom hi hadde vært den forsmådde her, og fortalt at hun hadde skrevet en slik melding på eksens bilde, så hadde hun fått beskjed om å vokse opp, slette eksen på FB, akseptere bruddet og komme seg videre. Anonymous poster hash: f33c7...3b8
Edie Britt Skrevet 8. desember 2013 #31 Skrevet 8. desember 2013 Så utrolig fjortis å skrive "for evig" på et bilde med ny-typen da! Kan si meg enig i at eksen din høres litt bitter ut, men can you blame him??
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #32 Skrevet 8. desember 2013 Så utrolig fjortis å skrive "for evig" på et bilde med ny-typen da! Kan si meg enig i at eksen din høres litt bitter ut, men can you blame him?? Han er ikke 'ny-typen' min. Vi har vært gift og har et barn sammen Anonymous poster hash: bdc95...627
Edie Britt Skrevet 8. desember 2013 #33 Skrevet 8. desember 2013 Så utrolig fjortis å skrive "for evig" på et bilde med ny-typen da! Kan si meg enig i at eksen din høres litt bitter ut, men can you blame him?? Han er ikke 'ny-typen' min. Vi har vært gift og har et barn sammen Anonymous poster hash: bdc95...627 Og tydeligvis et til på tur da siden du skriver fra bim? Eller vent litt, hvem sitt barn er dette? Nei, den var slem, glem det!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #34 Skrevet 8. desember 2013 Jeg er sikker på at dersom hi hadde vært den forsmådde her, og fortalt at hun hadde skrevet en slik melding på eksens bilde, så hadde hun fått beskjed om å vokse opp, slette eksen på FB, akseptere bruddet og komme seg videre. Anonymous poster hash: f33c7...3b8 Det tror jeg også! Herregud, kvinner er så dobbeltmoralistiske som det går an å bli.. Anonymous poster hash: bdc95...627
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #35 Skrevet 8. desember 2013 Så utrolig fjortis å skrive "for evig" på et bilde med ny-typen da! Kan si meg enig i at eksen din høres litt bitter ut, men can you blame him?? Han er ikke 'ny-typen' min. Vi har vært gift og har et barn sammen Anonymous poster hash: bdc95...627 Og tydeligvis et til på tur da siden du skriver fra bim? Eller vent litt, hvem sitt barn er dette? Nei, den var slem, glem det! Vet du, jeg kunne ikke brydd meg mindre om det er DIB eller BIM jeg bruker. Og nei, du var ikke slem. Sorry, vet du prøvde men det funket rimelig dårlig. Anonymous poster hash: bdc95...627
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #36 Skrevet 8. desember 2013 Så utrolig fjortis å skrive "for evig" på et bilde med ny-typen da! Kan si meg enig i at eksen din høres litt bitter ut, men can you blame him?? Han er ikke 'ny-typen' min. Vi har vært gift og har et barn sammen Anonymous poster hash: bdc95...627 Du skrev jo nettopp at dere IKKE hadde barn sammen?? Anonymous poster hash: b5927...f92
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #37 Skrevet 8. desember 2013 Så utrolig fjortis å skrive "for evig" på et bilde med ny-typen da! Kan si meg enig i at eksen din høres litt bitter ut, men can you blame him?? Han er ikke 'ny-typen' min. Vi har vært gift og har et barn sammen Anonymous poster hash: bdc95...627 Du skrev jo nettopp at dere IKKE hadde barn sammen?? Anonymous poster hash: b5927...f92 Jeg har ikke barn med nye eksen nei. Han som var min eksmann og som nå er min kjæreste igjen har jeg barn med Anonymous poster hash: bdc95...627
Elsker jenta mi<3 Skrevet 8. desember 2013 #38 Skrevet 8. desember 2013 Hi, ikke bry deg om alle negative kommentarer. Nyt livet å gjøre som du vil, du har jo ikke gjort noe galt :-) Hvis kjærligheten blomstrer så nyt det :-)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #39 Skrevet 8. desember 2013 Hi, ikke bry deg om alle negative kommentarer. Nyt livet å gjøre som du vil, du har jo ikke gjort noe galt :-) Hvis kjærligheten blomstrer så nyt det :-) Tusen takk for fint svar:) Du har jo helt rett, jeg har ikke gjort noe galt. Jeg har trukket meg ut når følelsene sakte men sikkert har forsvunnet for denne mannen. Og jeg har hatt mange sjanser til å være utro mot ham mens vi var sammen men ventet, av respekt for ham, til vi hadde gjort det slutt men å involvere meg med en annen mann. Jeg er så glad om dagen! Og barnet vårt stråler enda mer enn før Anonymous poster hash: bdc95...627
I scream for icecream! Skrevet 8. desember 2013 #40 Skrevet 8. desember 2013 Jo, det kan hende du kunne ventet litt med å legge ut bilder som du vet x'en din kommer til å se. I det minste kunne du nok ha gjort det slik at bildet i det minste ble skjult for ham. Han har nok kjærlighetssorg, og tenker nok ikke helt klart, og det er litt slemt å gni ansiktet hans i det så kort tid etter bruddet. Jeg ventet selv 3 mnd før jeg skrev at jeg hadde fått ny kjæreste på facebook, av respekt for min ex. Når det er sagt; Hadde rollene vært snudd rundt her, hadde nok svarene vært litt annerledes. Selv om man har kjærlighetssorg, kan man holde seg for god til slike kommentarer. Dessuten er det jo positivt både for deg, mannen din og ikke minst barnet deres at dere har funnet tilbake til hverandre. Det er klart det er vondt for ex'en din, men i det lange løp kan det jo hende det var et godt valg. Ønsker dere alt godt.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #41 Skrevet 8. desember 2013 Hi Du hadde ikke i tankene i det hele tatt, når du postet "evig din"? Jeg selv lot være å poste ting om nye kjæresten en god stund, i respekt for eks'en. Nye kjæresten og forholdet, tok ikke skade av det. Og eks'en slapp å få slengt dette i trynet, mens han fortsatt "sørget".. Anonymous poster hash: 031e9...273
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå