Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Jeg slo opp med eksen min for noen uker siden. Bruddet kom nok ganske overraskende på ham men jeg ville tilbake til gamle eksen min. I dag poster jeg et bilde av oss to på tur i snøen der jeg skrev "for evig..." Så kommenterer eksen. "Er nok slutt i Januar" Er ikke det veldig unødvendig? Anonymous poster hash: bdc95...627
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Sikkert ikke for ham Anonymous poster hash: 3ff54...e71
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Ikke nødvendig, men kan forstå han... Det er bare noen uker siden, og du poster sånne bilder?! Har du og eksen barn sammen? Anonymous poster hash: 29674...183
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #4 Skrevet 8. desember 2013 Hvorfor har du han på FB eller der du postet innlegget da? Hva forventer du egentlig? Du dumpet han på dagen......... Anonymous poster hash: d0b3b...b38
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #5 Skrevet 8. desember 2013 Ikke nødvendig, men kan forstå han... Det er bare noen uker siden, og du poster sånne bilder?! Har du og eksen barn sammen? Anonymous poster hash: 29674...183 Nei heldigvis ikke Anonymous poster hash: bdc95...627
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #6 Skrevet 8. desember 2013 Jeg slo opp med eksen min for noen uker siden. Bruddet kom nok ganske overraskende på ham men jeg ville tilbake til gamle eksen min. I dag poster jeg et bilde av oss to på tur i snøen der jeg skrev "for evig..." Så kommenterer eksen. "Er nok slutt i Januar" Er ikke det veldig unødvendig? Anonymous poster hash: bdc95...627 Hva hadde du egentlig ventet? Anonymous poster hash: e1815...971
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #7 Skrevet 8. desember 2013 Jeg slo opp med eksen min for noen uker siden. Bruddet kom nok ganske overraskende på ham men jeg ville tilbake til gamle eksen min. I dag poster jeg et bilde av oss to på tur i snøen der jeg skrev "for evig..." Så kommenterer eksen. "Er nok slutt i Januar" Er ikke det veldig unødvendig? Anonymous poster hash: bdc95...627 Hvis det kom så brått på han, er det jo tydelig at du ikke har spilt med åpne kort. Noe som er ganske viktig i et forhold. To uker fra brudd til å annonsere at du elsker exn er vel ganske sterk kost for en som trodde at alt var rosen rødt. syns han viser en ganske normal reaksjon på en som tydeligvis har blitt dumpet for annen en. Anonymous poster hash: f0755...b0a
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #8 Skrevet 8. desember 2013 Gi eksen din begrenset tilgang til din FB Anonymous poster hash: d08ff...407
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #9 Skrevet 8. desember 2013 Synes det er mer unødvendig av deg å legge ut kjærlighets erklæringer til en annen mann bare uker etter bruddet. Synes faktisk synd i eksen din Anonymous poster hash: b63f7...adb
Sommerfeeling Skrevet 8. desember 2013 #10 Skrevet 8. desember 2013 Du kunne ventet en stund med å legge ut den slags bilder.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #11 Skrevet 8. desember 2013 Synes det er mer unødvendig av deg å legge ut kjærlighets erklæringer til en annen mann bare uker etter bruddet. Synes faktisk synd i eksen din Anonymous poster hash: b63f7...adb Signerer. Anonymous poster hash: b2c13...c8e
Gjest Anybody Skrevet 8. desember 2013 #12 Skrevet 8. desember 2013 Så teit av x din. Rart han ikke skjønner han gjør seg liten ved å skrive sånne ting. Han burde heve seg over det og gå videre.. Du poster selvsagt hva du selv vil på din vegg. Og han velger jo faktisk å ha deg som venn. Vil han ikke se slikt kan han slette deg... Du kan slette han om det plager deg at han kommenterer.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #13 Skrevet 8. desember 2013 Synes virkelig du kunne vært litt mer voksen, enn å gni det inn i ansiktet hans etter noen uker bare. Anonymous poster hash: 33462...6c5
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #14 Skrevet 8. desember 2013 Syns også det er teit av x'en. Gi begrenset adgang til profilen din, hvis han ikke kan la være.. Anonymous poster hash: eb8c3...4aa
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 8. desember 2013 #15 Skrevet 8. desember 2013 Han har kjærlighets sorg, og finner dette sårt, klart, han burde hevet seg over det, men hvor mange tenker egentlig klart i slike situasjoner? Gi han heller begrenset tilgang til profilen din, om dere fortsatt skal være venner.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #16 Skrevet 8. desember 2013 For et usympatisk nek du er. Er jo ikke rart han blir bitter og tyr til drittslenging. Anonymous poster hash: b5927...f92
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #17 Skrevet 8. desember 2013 For et usympatisk nek du er. Er jo ikke rart han blir bitter og tyr til drittslenging. Anonymous poster hash: b5927...f92 For du virker jo kjempekoselig! Anonymous poster hash: bdc95...627
Gjest Morn du Skrevet 8. desember 2013 #18 Skrevet 8. desember 2013 Hvorfor poste et slikt bilde med den teksten i det hele tatt?
det er berre mordi Skrevet 8. desember 2013 #19 Skrevet 8. desember 2013 Eg synes du kanskje skulle ha venta med å gni slikt inn. Greit å ta litt hensyn på facebook og;)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #20 Skrevet 8. desember 2013 Hvorfor poste et slikt bilde med den teksten i det hele tatt? Fordi jeg elsker kjæresten min og vil vise det? Anonymous poster hash: bdc95...627
det er berre mordi Skrevet 8. desember 2013 #21 Skrevet 8. desember 2013 Hvorfor poste et slikt bilde med den teksten i det hele tatt? Fordi jeg elsker kjæresten min og vil vise det? Anonymous poster hash: bdc95...627 Det viktigaste er vel at kjærasten din veit det, og det treng han vel ikkje få vite gjennom facebook:) Personleg får eg nesten utslett av at folk publiserar kjærleikserklæringar på facebook. Men det er sikkert berre meg;)
Himmel og hav Skrevet 8. desember 2013 #22 Skrevet 8. desember 2013 Statistisk sett så er det er vel ikke sikkert at han er så langt unna sannheten Jeg mener, du har akkurat gjort det slutt med én mann, for å bli sammen igjen med en det har vært slutt med en gang før. Det lyser jo ikke akkurat trofast og stabil av den adferden. Det er sikkert stygt av han å si det, men det er ikke videre taktfullt av deg heller å legge ut et bilde med "for evig" med en du akkurat har blitt sammen med igjen. Kjæresten din vet sikkert at du er glad i han uten at du klistrer det opp på facebook.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #23 Skrevet 8. desember 2013 deaktiver hele fcebook og lev et liv istedenfor.. Anonymous poster hash: ab0a5...742
Virginia. Skrevet 8. desember 2013 #24 Skrevet 8. desember 2013 (endret) Jeg slo opp med eksen min for noen uker siden. Bruddet kom nok ganske overraskende på ham men jeg ville tilbake til gamle eksen min. I dag poster jeg et bilde av oss to på tur i snøen der jeg skrev "for evig..." Så kommenterer eksen. "Er nok slutt i Januar" Er ikke det veldig unødvendig? Anonymous poster hash: bdc95...627 Synd det er slutt da, det hørtes jo ut som dere passet sammen som hånd i hanske på det emosjonelle modenhetsnivået . Endret 8. desember 2013 av Ibsenfrue
Gjest Morn du Skrevet 8. desember 2013 #25 Skrevet 8. desember 2013 Hvorfor poste et slikt bilde med den teksten i det hele tatt? Fordi jeg elsker kjæresten min og vil vise det? Anonymous poster hash: bdc95...627 Det viktigaste er vel at kjærasten din veit det, og det treng han vel ikkje få vite gjennom facebook:) Personleg får eg nesten utslett av at folk publiserar kjærleikserklæringar på facebook. Men det er sikkert berre meg;) Nei du, vi er flere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå