Gå til innhold

Bruker deres barn som er 7 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

klær med motiv på som Disney, mummi, bamse osv?

Anonymous poster hash: 17c53...888
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som oftest ikke. Hender seg han spør om å få en star wars trøye eller lignende, men som regel har han på seg skjorte eller en vanlig/fin genser.

Kjøper klær som er like fin til både hverdags og bursdag, og de kjøper jeg som regel på H&M, nameit eller barnas hus :)

Skrevet

6,5 år. Nei, men ber hun om det så skal hun da få lov.. Vil tippe hun synes det er barnslig nå, men om hun vil så værsegod ..

Anonymous poster hash: db202...49b

Skrevet

Jeg kjøper lite klær med slike motiv.

Jeg foretrekker mer nøytrale klær.

Anonymous poster hash: c1757...382

Skrevet

Nei, er ikke så begeistret for slike motiver. Hun liker mer en sånn stil som jeg har med cardigan, strikka gensere og skjerf! hehe.. :) en liten minimi :P

Skrevet

Min 7-åring ville garantert ha synes det er for barnslig. Er lenge siden Disney-prinsessene var populære her. Tror det finnes lite slike motiver i hennes størrelse også, slikt stopper vel gjerne på 128. Min jente er høy og slank og bruker 134/140.

Eneste jeg kanskje hadde fått på henne av slike motiver, tror jeg er Lego Friends.

Anonymous poster hash: 8a495...7a8

Skrevet

Det var for barnslig for et par år siden ;) Dessuten vet jeg ikke om d finnes i hennes størrelse (9-10 år).

Skrevet

Nei, hun er 6.5 år og synes det er litt barnslig. Hun mener det er slike klær søsteren på 2 kan gå med ;) Hun kan godt ha på seg genser/kjole/tunika med motiv av dyr etc, men ikke så gira på disneyfigurer.

Anonymous poster hash: 5819d...fa1

Anonymous poster hash: 5819d...fa1

Skrevet

Ja, men ikke bamse eller mummi. Men han har noen gensere/t skjorter/pysjer med tegnede figurer, monstre, superhelter og diverse andre raringer. Jeg ser at klassekameratene hans bruker mye av  det samme.

Anonymous poster hash: caf93...3e2
Skrevet

Hun har et par gensere fra Lego, med figurene fra lego friends, de er hun glad i. Ellers er det lite hun har nå med slike motiver på, noe undertøy og pysjer...

Anonymous poster hash: afa0a...319
Skrevet

Jeg har en på 6,5 år som ikke bryr seg i det hele tatt om hva han har på seg, men jeg har sluttet å kjøpe det til han, nettopp fordi så mange andre syns det er barnslig.

Anonymous poster hash: 5c544...5e2
Skrevet

Nei, best med ensfarget, stripete eller mønster. Noen t-skjorter med motiv hun har arvet, men kjøper ikke.

Skrevet

Nei, 7 åringen vil ikke bruke klær med slike motiver.

5 åringen kan bruke klær med politibil og slikt, men spiderman o.l er ikke stas lenger for ham heller..

Anonymous poster hash: fea58...cb7

Skrevet

Når de begynner på skolen er det opplest og vedtatt at slikt er barnslig.

MEN hun leker fortsatt med Disneyprinsesser litt i smug fortsatt.

Nå er det veldig gjerne klær med litt bling som er kult.

Tights og litt store gensere med bling da føler hun seg flott. :-)

Anonymous poster hash: 5001e...b6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...