Gå til innhold

De har jo bare stygge vogner på Barnas hus :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nå må jeg reise å handle vogn i nabobyen. Er jo ingen andre som selger Simo eller Emmaljunga her i byen lengre. Brio kan jeg ikke fordra. Blir så sur, liker helst å støtte opp om lkale butikker, men når de store kjede e rykker inn så blur utvalget snevra inn til absolutt ingenting til slutt. Tragisk. Vel og bra med billig, men hva med utvalg og kvalitet?

Anonymous poster hash: a3a61...7f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke Barns Hus både Simo og Emmaljunga da ?

Anonymous poster hash: 91e4c...84f
Skrevet

Barnas Hus har da vel Simo?

Emmaljunga har de vel bare unntaksvis i noen få butikker, men Simo skal de fleste ha.

Anonymous poster hash: 26fdf...4a7
Skrevet

Helt enig i det du sier! Vi bor i en by med bare en barneutstyrsbutikk, og skal vi ha noe utenom det må vi kjøre 4 timer! Ingen som kan selge emmaljunga, så det er sinnsykt kjipt å må kjøre så langt. 
Hadde bare Simo og en annen stygg type, så vi måtte bare reise for å få tak i ett annet merke. Jeg hater simo, grusomme vogner. Ikke har dem Mountain Buggy, TFK, Brio, Bugaboo elns. Alle kjente vognene må man jaggu reise langt vekk for å få tak i!
FRUSTRERENDE! Men for min del gjør det ingenting om vi mister den butikken, dem klarer ikke å holde seg oppdatert uansett. Eneste brukbare jeg har kjøpt der er en Baby Bjørn vippestol. Men hadde dem fargen jeg ville ha? NEI! Bare en stygg med rødt, men har heldigvis lært mgeg å like fargen nå.

Anonymous poster hash: 0336e...125
Skrevet

Butikkene legger jo faktisk selv opp til å miste kunder når dem ikke tar inn det som er populært! Så da får dem bare ha det så godt når alle velger å reise bort eller handle på nett ;)
Ikke noe tap for meg om den blir lagt ned ihvertfall.

Anonymous poster hash: 0336e...125
Skrevet

Netthandel er supert.

Da får man akkurat den fargen man vil ha (ref vippestolen)

Skrevet

Kan ikke butikken bestille for deg? Ellers kan du alltids bestille på nettet.

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt simo på barnas hus. Måtte ringe rundt for å høre hvem som hadde, og noen av barnas hus butikkene sa at de kunne bestille men ikke hadde på lager, mens noen av butikkene hadde masse inne

Anonymous poster hash: a77de...720
Skrevet

Er dette ditt største problem....??

Anonymous poster hash: dc616...48e

Skrevet

De har da tfk og Mountain buggy på barnas hus. Synes det er masse å velge i der, er jo kjempestore Butikklokaler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...