Gå til innhold

Sofagriser i permisjonstiden?

Anbefalte innlegg

Vær så snill å si at det ikke bare er meg som ligger å purker på sofaen å ser på tv-serier hele dagen lang, mens jeg venter på fødsel!

Er dette vanlig å gjøre de siste ukene??

Altså, jeg gjør husarbeid (men har ikke stort hus, og ingen barn) lager middag, strikker og har det greit, og jeg ligger ikke å hiver i meg julekaker og godteri, jeg er bare veeeldig stillestående(liggende) hele dagen.

Har ikke problemer med bekkenløsning heller, men mye nedpress og kynnere som gjør det vanskelig å gå for langt.

Uansett.

Er dette normalen som høygravid eller er jeg en SLASK?   :veslejenta:

Anonymous poster hash: e29bb...c41
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144103151-sofagriser-i-permisjonstiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok veldig forskjellig fra person til person, men jeg var sånn store deler av svangerskapet egentlig. Hadde ikke energi eller lyst til å gjøre noe som helst, for å være ærlig ;) Merker nå, etter at babyen kom, hvor mye mer energi jeg har! Veldig deilig! :) Syns du skal nyte seriene dine i fred og ro frem til babyen kommer jeg :) La deg selv være litt slapp og sliten, som jeg regner med at du helt sikkert er sånn på slutten. Nyt det! Og ikke få dårlig samvittighet. Det hjelper ingen :)

Jeg har vært slik i noen måneder nå ja =) men bekkenet mitt hindrer meg i å gjøre noe annet. har gått i vei noen serier på netflix for å si det sånn. Det blir da nok for deg å henge fingerene i når lille kommer, så jeg synes du skal nyte dagene så godt du klarer nå før fødsel og slappe av og sove mest mulig =)

Det er nok veldig forskjellig fra person til person, men jeg var sånn store deler av svangerskapet egentlig. Hadde ikke energi eller lyst til å gjøre noe som helst, for å være ærlig ;) Merker nå, etter at babyen kom, hvor mye mer energi jeg har! Veldig deilig! :) Syns du skal nyte seriene dine i fred og ro frem til babyen kommer jeg :) La deg selv være litt slapp og sliten, som jeg regner med at du helt sikkert er sånn på slutten. Nyt det! Og ikke få dårlig samvittighet. Det hjelper ingen :)

Åh, det var et et svar som var godt å lese :) :)

Jeg kjenner jo ikke meg selv igjen - vant til å være så rastløs og full av energi. Nå er det hele stikk motsatt, kjenner det stikker sånn i samvittigheten!

Anonymous poster hash: e29bb...c41

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...