Gå til innhold

Ææææ! Jeg lager ris til egen bak!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Toåringen har siste uka vært umulig å legge. Er helt hysterisk når jeg legger henne i senga. Spretter opp, hyler hysterisk og tårene spruter, bokstavelig talt! Bær meg bær meg roper hun.

Har aldri vært noe problem å legge henne før, men har tydeligvis blitt skremt av noe.

Så for å få henne rolig har jeg lagt meg sammen med henne, i min seng siden hun har sprinkelseng. Så da e hun vel ødelagt nå...

Får henne ikke til å legge seg om jeg sitter ved sengen hennes, hun vil bare ha kroppskontakt.

Et hjertesukk fra meg...

Anonymous poster hash: efa24...7ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er ødelagt? Hva i all verden mener du med det? Jeg tror slett ikke at barn blir ødelagt av slikt. Det kan hende hun på lang sikt vil få noen dårlige vaner i forbindelse med legging, men ødelagt var å ta i...

Skrevet

Hun er ødelagt? Hva i all verden mener du med det? Jeg tror slett ikke at barn blir ødelagt av slikt. Det kan hende hun på lang sikt vil få noen dårlige vaner i forbindelse med legging, men ødelagt var å ta i...

Huff.. Det så voldsomt ut;)

Var teit sagt, men det jeg mente varat de gode rutinene er ødelagte, og hun har lagt seg til nye og uønskede vaner.

Og det har jeg besørget ved å ta henne i min seng:)

Jeg mener jo hun må få dekket det mammabehovet hun har, men ser ikke fram til å venne henne av med dette:)

Anonymous poster hash: efa24...7ad

Skrevet

Mulig jeg er veldig myk av meg, men jeg syntes absolutt at du gjør det riktige:-)

Skrevet

Huff.. Det så voldsomt ut;)

Var teit sagt, men det jeg mente varat de gode rutinene er ødelagte, og hun har lagt seg til nye og uønskede vaner.

Og det har jeg besørget ved å ta henne i min seng:)

Jeg mener jo hun må få dekket det mammabehovet hun har, men ser ikke fram til å venne henne av med dette:) Anonymous poster hash: efa24...7ad

Ja, det så voldsomt ut. Var derfor jeg tok det opp.

Ut i fra det du skrev i HI er hun redd for et eller annet. Du gjør henne trygg. På sikt kan hun få dårlige vaner, javisst, men det greier du å ordne opp i. Synes du høres ut som en flink mamma jeg.

Gjest Anybody
Skrevet

Høres akkurat ut som min toåring for tiden. Så i kveld da vi tok på pysjen og hun fremdeles var rolig pratet vi en del om dette med legging i egen seng. Jeg spurte hvorfor hun ikke ville sove i sengen sin og da svarte hun at det er fordi det er løver i sengen og masse drager...

Da gikk vi inn sammen og "tok bort dragene" og sa at løven egentlig var hunden som lå i sengen som bare så ut som en løve og at han skulle passe så ikle dragene kom tilbake.

Da gikk alt fint :)

Har du prøvd å snakke med henne om dette en tid på dagen hun er blid og rolig?

Om ikke kan det være verdt et forsøk. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...