Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Toåringen har siste uka vært umulig å legge. Er helt hysterisk når jeg legger henne i senga. Spretter opp, hyler hysterisk og tårene spruter, bokstavelig talt! Bær meg bær meg roper hun. Har aldri vært noe problem å legge henne før, men har tydeligvis blitt skremt av noe. Så for å få henne rolig har jeg lagt meg sammen med henne, i min seng siden hun har sprinkelseng. Så da e hun vel ødelagt nå... Får henne ikke til å legge seg om jeg sitter ved sengen hennes, hun vil bare ha kroppskontakt. Et hjertesukk fra meg... Anonymous poster hash: efa24...7ad
Superdolly Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Hun er ødelagt? Hva i all verden mener du med det? Jeg tror slett ikke at barn blir ødelagt av slikt. Det kan hende hun på lang sikt vil få noen dårlige vaner i forbindelse med legging, men ødelagt var å ta i...
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Hun er ødelagt? Hva i all verden mener du med det? Jeg tror slett ikke at barn blir ødelagt av slikt. Det kan hende hun på lang sikt vil få noen dårlige vaner i forbindelse med legging, men ødelagt var å ta i... Huff.. Det så voldsomt ut;) Var teit sagt, men det jeg mente varat de gode rutinene er ødelagte, og hun har lagt seg til nye og uønskede vaner. Og det har jeg besørget ved å ta henne i min seng:) Jeg mener jo hun må få dekket det mammabehovet hun har, men ser ikke fram til å venne henne av med dette:) Anonymous poster hash: efa24...7ad
smurfis Skrevet 8. desember 2013 #4 Skrevet 8. desember 2013 Mulig jeg er veldig myk av meg, men jeg syntes absolutt at du gjør det riktige:-)
Superdolly Skrevet 8. desember 2013 #5 Skrevet 8. desember 2013 Hun er ødelagt? Hva i all verden mener du med det? Jeg tror slett ikke at barn blir ødelagt av slikt. Det kan hende hun på lang sikt vil få noen dårlige vaner i forbindelse med legging, men ødelagt var å ta i... Huff.. Det så voldsomt ut;) Var teit sagt, men det jeg mente varat de gode rutinene er ødelagte, og hun har lagt seg til nye og uønskede vaner. Og det har jeg besørget ved å ta henne i min seng:) Jeg mener jo hun må få dekket det mammabehovet hun har, men ser ikke fram til å venne henne av med dette:) Anonymous poster hash: efa24...7ad Ja, det så voldsomt ut. Var derfor jeg tok det opp. Ut i fra det du skrev i HI er hun redd for et eller annet. Du gjør henne trygg. På sikt kan hun få dårlige vaner, javisst, men det greier du å ordne opp i. Synes du høres ut som en flink mamma jeg.
Gjest Anybody Skrevet 8. desember 2013 #6 Skrevet 8. desember 2013 Høres akkurat ut som min toåring for tiden. Så i kveld da vi tok på pysjen og hun fremdeles var rolig pratet vi en del om dette med legging i egen seng. Jeg spurte hvorfor hun ikke ville sove i sengen sin og da svarte hun at det er fordi det er løver i sengen og masse drager... Da gikk vi inn sammen og "tok bort dragene" og sa at løven egentlig var hunden som lå i sengen som bare så ut som en løve og at han skulle passe så ikle dragene kom tilbake. Da gikk alt fint Har du prøvd å snakke med henne om dette en tid på dagen hun er blid og rolig? Om ikke kan det være verdt et forsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå