Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 9. desember 2013 #51 Skrevet 9. desember 2013 Opplever det sjelden, men veldig hyggelig når det skjer, liker det uanstrengte i situasjonen. Stort sett bare naboer, da, eller foreldrene mine som kommer innom med noe. Jeg var innom naboen uanmeldt forrige uke, og unnskyldte meg veldig (var bare ute og prøvde å trille minsten i søvn), men virket heldigvis som om hun synes det var koselig. Jeg skulle bare gi henne en gave til datteren, men jeg kom inn og vi satt og skravlet en halvtime. Synes det var så koselig, behøver ikke styre med kaffe eller noenting, bare snakke sammen!
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 9. desember 2013 #53 Skrevet 9. desember 2013 (endret) Liker det egentlig ikke, selv om det stadig kommer folk innom hos oss. Det er som regel familie og ungenes venner. Men når det gjelder andre, så liker jeg best at de sender en sms eller no på forhånd. Hovedgrunnen er fordi vi som oftest har planer, og det er litt kjipt å avvise folk i døra.... Endret 9. desember 2013 av Kari Mari
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #54 Skrevet 9. desember 2013 Syns det er veldig koselig for da forventes ikke så oppvarting og styr.Bare å skravle litt til et glass isvann er noe jeg digger.Men har man bedt inn og de kommer 1 time for tidlig-DET ER IKKE OK. Anonymous poster hash: 7ba2b...48f
Gjest Smil:-) Skrevet 9. desember 2013 #55 Skrevet 9. desember 2013 Stort sett greit, men jeg liker best å få beskjed først. Pga da kan jeg prioritere annerledes. Har jeg fri, så vet jeg at jeg har hele dagen til å gjøre div. daglige oppgaver. Jeg stresser ikke med å få unna ting. Vet jeg at jeg får besøk, syns jeg det er greit å ordne litt i huset først.
kosemamma<3 Skrevet 9. desember 2013 #56 Skrevet 9. desember 2013 Det plager ikke meg Vi får uanmeldt besøk her nesten hver eneste dag, og det er ofte dager hvor vi får uanmeldt besøk kanskje 2-3 ganger i løpet av en hel dag. Men de får jaggu tåle da at vi ikke alltid har noe å servere.. (^^,)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #57 Skrevet 9. desember 2013 Det er forsåvidt greit om det er nære venner eller familie. Men det er ikke alltid jeg har lyst på besøk så det er fint å få en sms først egentlig Nå er jeg ikke så forsiktig av meg, vennene mine tåler å høre at jeg ikke orker å ha besøk så alt for lenge om de plutselig stkker innom uten sms på forhånd Anonymous poster hash: c3a41...946
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå