Gå til innhold

Hva synes dere om uanmeldt besøk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare jeg som er kjip? For jeg haaaater det! :P 

Ringer på døra og da må jeg plutselig slutte med det jeg gjør, sette på kaffe og late som jeg synes det er kjempe koselig med besøk uansett hvordan huset ser ut, jeg ser ut, og hvor mye jeg har å gjøre.... huff :(

Anonymous poster hash: b4c44...c5e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hater det.. Blir så flau når huset står på hodet. Vil gjerne ha tid til å ta en liten shinings og gjøre ferdig det jeg holder på med...

Koselig med besøk, men vil gjerne ha en liten halvtime på meg..

Anonymous poster hash: 80b97...82f
Skrevet

Hater det. Må ha en times varsel.

Anonymous poster hash: 0a9d3...36e

Skrevet

Liker det heller ikke..

Skrevet

Helt ok at mamma og pappa stikker innom, men ellers liker jeg det ikke. Trenger en halvtime i alle fall, kanskje en time.

Anonymous poster hash: 40347...c61

Skrevet

Elsker det! Har etter å ha lest utallige tråder her inne om emnet skjønt at jeg er annerledes.

Huset er aldri verre enn at det er greit at folk kommer inn. Det er slett ikke alltid jeg har noe å servere, men en kopp kaffe eller te kan folk alltids få. Og når de kommer uanmeldt så forventer de heller ikke så mye.

Skrevet

Gjør meg ingenting med uanmeldt besøk :) Er vel få som kommer på besøk for å sjekke hvordan jeg eller huset ser ut. Er det bomba så er det bomba, ikke noe å gjøre med det. Vi er en familie med 3 små, og huset vårt ser også ut som det til tider ;)

Anonymous poster hash: 493a8...22c
Skrevet

Ingen problem :)

Synes det er eit større problem at folk føler dei treng invitasjon..

Skrevet

Synes det er topp :)

Anonymous poster hash: 0c126...a36
Skrevet

Bestemoren min sier så fint at "det er så kjekt med uanmeldt besøk, for da slipper jeg å tenke på å vaske og stelle istand noe". Hun mener at hvis man kommer uanmeldt så må man tåle rot. Da har hun jo ikke hatt tid til å rydde må skjønne:p

Anonymous poster hash: 7c4d4...919

Skrevet (endret)

Elsker det! Viser bare at noen har lyst til å være sammen med oss, og ingenting er koseligere enn det! :)
Synes heller det er trist om man ikke får besøk fordi det trengs invitasjon eller man må sette av en hel ettermiddag i sofaen med kaffe og kaker. Høres mer stressende ut for min del.

Endret av stratosku
Skrevet

synes det er kjempehyggelig og veldig stress siden jeg er ett rotehodet :P

Skrevet

Hater det max, fordi når vi ikke skal ha anmeldte gjester, ser det som regel helt bomba ut.

I tillegg ser jeg helt jævlig ut! Dasseklær, usminka og håret satt opp i en såte. Det er IKKE sånn jeg ser ut når jeg går ut av huset.

Så jeg blir helt satt ut når folk kommer uanmeldt. Skikkelig ubehagelig. Når jeg er hjemme har jeg lyst til å kunne gå som jeg vil i fred. Det er lissom mitt fristed hvor jeg kan være så ustelt jeg bare vil.

Anonymous poster hash: e3e6a...3b8

Skrevet

Prøver å holde det ryddig og greit der vi oppholder oss mest, stue, kjøkken + bad, sånn at om det kommer uanmeldt besøk så er det ikke det jeg tenker på. Likevel er jeg ikke så glad i det, men kommer an på hvem det er. Foreldrene mine og broren min kommer ofte uanmeldt og det er bare koselig. 

Anonymous poster hash: 866ea...2f2
Skrevet

Jeg misliker det!

Før var det vanlig, men nå i den teknologiske verden vi lever i, synes jeg man kan gi beskjed først.

Skrevet

Huset ser nok greit ut uansett tidspunkt, men er ingen fan av "troll-i-eske"- besøk altså. Liker å få en liten forvarsel, men det kommer litt an på hvem det er.

Anonymous poster hash: 7f286...d54

Anonymous poster hash: 7f286...d54

Skrevet

Så lenge jeg er stått opp så er det topp :)

Jeg sover dog lenge om dagene siden jeg er høygravid!

Skrevet

Har det desverre såpass rotete at eg likar å få eit lite førevarsel, men om eg berre får nokon minutt på meg, så er det som regel veldig koselig :)

Skrevet

Uventet besøk som i tillegg er der leeenge, syns jeg blir vel meget...

Anonymous poster hash: a4f11...936
Skrevet

Neste gang svigerforeldrene brøyter seg inn i hjemmet vårt, skal jeg passe på å ha trusa nede på knærne:)

Kanskje tar de hintet om at vanlig høflighet er å gi beskjed?

Anonymous poster hash: 3bf44...eab

Skrevet

Jeg elsker det!!! Det er spennende hver gang det ringer på!! Hos oss er et alltid åpent hus, og det er ganske mange som trekker inn og ut her i løpet av en uke!

Anonymous poster hash: b83f5...e2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...