Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Arh, hun er en parodi på myten om den dumme blondinen med store pupper som ikke skjønner noen ting! Må jo få poengtert her at jeg vet hårfarge og puppestørrelse ikke har noe med intelligensen å gjøre, men herregud, når man snakker med henne så skulle man tro det! Hun eier ikke selvinnsikt what so ever! Svarer ungene hele tiden at "det driter jeg i" (har skrevet om det her før). Hun takler ikke saklig kritikk. De av kollegaene som har prøvd å prate med henne blir hun sur på. Går i forsvsrmodus med en gang noen av oss foreldrene prøver å prate med henne. Hun er relativt ung og nyutdannet, men Gud som hun leker voksen! Dette går ikke lenger. Hvordan går man fram for å få byttet lærer? Vet jeg har mange foreldre med meg på dette.. Anonymous poster hash: b41e4...a35
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Det er nesten umulig. Jeg vet om noen som har hatt en lærer som ikke har fungerte fra 1.klasse og opp til og med 5.klasse og først da de begynte i 6.klasse ble hun flyttet over til en annen klasse og da kun som hjelp i enkelte fag, ikke som ansvarlig for noe som helst. Der var det ikke bare foreldrene som jobbet for å få gjort noe med henne, men også kollegaene. Kollegaene gjorde først det de kunne for å hjelpe henne, men etterhvert ble de også lei av å få ekstra mye ansvar fordi en annen ikke fungerte i jobben. Anonymous poster hash: 6f144...35b
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Foreldre alene får ikke byttet lærer. Om rektor menerat hun ikke er egnet til jobben sin, da kan han bytte henne ut. Det skal mye til for at en lærer får sparken og hvilke argumenter har dere for at hun ikke skal være lærer i klassen til ditt barn? Anonymous poster hash: e1399...816
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #4 Skrevet 8. desember 2013 Vi er i dialog med rektor. Han er enig i at lærer nok ikke er noe for henne. Hun har i sitt korte arbeidsliv vært på 3-4 forskjellige skoler, ingen har vært fornøyd med henne. Liten kommune, så ryktet går... Problemet er at hun er fast ansatt i kommunen, så de kan ikke bare si henne opp. Så sånn som det er nå blir hun bare sendt rundt på ny skole hvert år. Får jo bare krysse fingrene for at hun blir sendt til en annen skole til høsten. Så får hun bli noen andres problem Anonymous poster hash: b41e4...a35
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #5 Skrevet 8. desember 2013 Anonymous poster hash: b41e4...a35
LME1001 Skrevet 8. desember 2013 #6 Skrevet 8. desember 2013 Hvordan har hun fått fast jobb, om hun ikke duger i sin stilling? Noe bra må hun da ha gjort? Er heller ikke uvanlig at man tidlig i yrket bytter arbeidsplass etter et år eller to.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #7 Skrevet 8. desember 2013 Vi er i dialog med rektor. Han er enig i at lærer nok ikke er noe for henne. Hun har i sitt korte arbeidsliv vært på 3-4 forskjellige skoler, ingen har vært fornøyd med henne. Liten kommune, så ryktet går... Problemet er at hun er fast ansatt i kommunen, så de kan ikke bare si henne opp. Så sånn som det er nå blir hun bare sendt rundt på ny skole hvert år. Får jo bare krysse fingrene for at hun blir sendt til en annen skole til høsten. Så får hun bli noen andres problemAnonymous poster hash: b41e4...a35 Det er jo akkurat her feilen ligger. Hun er ikke god nok for andre om hun ikke er god nok for denne skolen. Om hun har fast jobb, er e pliktig til å finne noe til henne, men som leder er rektor også pliktig til å fortelle henne at hun ikke passer i denne jobben og kanskje finne noe annet hun kan gjøre på. Hun er nok ansatt som lærer i kommunen og da kan hun jobbe med voksenopplæring eller som støttepedagog sammen med andre lærere. Jeg syntes det høres rart ut at rektor forteller dette til dere, uten at han vet hva han skal gjøre med henne. Hun er den første som må få vite at hun ikke duger, eller hva rektor mener om henne. Ikke dere foreldre. Anonymous poster hash: e1399...816
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #8 Skrevet 8. desember 2013 Like dumt som å si "Dumme negerlærer" eller lignende. Anonymous poster hash: b7c24...188
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå