Gå til innhold

kan jeg være gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en test i morges, clearblue, som hadde en svak bred rosa strek. Noen timer senere tok jeg en billitest som var helt negativ.. kan det være tidlig i forløpet, at det er derfor streken var så svak? Noen som har opplevd det samme og vært gravid?

Anonymous poster hash: 954f8...666

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok en test i morges, clearblue, som hadde en svak bred rosa strek. Noen timer senere tok jeg en billitest som var helt negativ.. kan det være tidlig i forløpet, at det er derfor streken var så svak? Noen som har opplevd det samme og vært gravid?

Har hørt før at man kan være gravid da ja:) i tillegg var det noe lignende som skjedde med venninnen min, og hun var gravid. Så er jo mulig, men kan jo også være at du ikke er det, så greit å vente noen dager også sjekke på nytt for å være på den sikre siden :)

Anonymous poster hash: e6d79...282

Skrevet

En strek er vell en strek!:D min første test var svak, men 3 dager etterpå hva den perfectly positive:)

Skrevet

Alle som har hatt sex kan i teorien være gravid!

Hvis en var positiv og en var negativ ville jeg tatt en til test og tenkt at flertallet har rett.

Skrevet

Urinen var nok mindre konsentrert senere, derfor du fikk negativ. Dette kan skje når det er såppas tidlig i svangerskapet, men ta en test til på morgenurin, så får du nok positiv igjen. :) Gratulerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...