Gjest StineTh Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 De plager meg opptil flere ganger i uken. Ringer gjerne fredagskveld for å selge meg det drittbladet! Det er greit nok at de vil selge, jeg har jo tross alt mottatt en sånn gratis babybox hvor bladet var med. Det er jo sånn de får navn og tlf nr. Men, når jeg hver eneste gang forteller de at jeg ikke vil abonnere på bladet og de ikke gir seg før jeg gir en grunn blir jeg frustrert. Babyen min døde på sykehuset etter fødsel! Er det så rart at jeg ikke vil ha en påminnelse i posten hver måned da? Veldig morsomt å sitte å fortelle det til ukjente gang på gang i håp om at de snart skal slutte å ringe meg... De klarer ikke å få det registrert i datasystemet sitt, og ringer om og om igjen. Har sendt de flere skriftlige henvendelser også... J**** idioter!!! :( Frustrasjonen må ut.... håper noen av deres ansatte leser dette!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Sånn har de holdt på med meg også. Sa tilslutt til de " regner med at du prøver å selge dette til meg fordi du vet jeg har barn, og med flere barn i huset har jeg ikke tid til å lese. Så jeg kontakter deg da jeg har fått tilbake fritiden min" så siden har de ikke ringt meg Anonymous poster hash: d3468...cb7
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Huff sorry leste ikke ferdig hele innlegget ditt før jeg svarte. Kondolerer, utrolig trist å lese Anonymous poster hash: d3468...cb7
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #4 Skrevet 8. desember 2013 Uff, så trasig! Kondolerer. Ta kontakt med ansvarlig redaktør siden ikke de som selger klarer å ordne opp. Gi beskjed om at ikke denne terroren opphører så kontakter du media om hvordan de behandler folk. Ringer de fra samme nr hver gang? I så fall så kan du jo blokkere nummeret... Anonymous poster hash: d7f58...c9a
Gjest StineTh Skrevet 8. desember 2013 #5 Skrevet 8. desember 2013 Takk for svar og kondolanser. Dette er tungt, ingen tegn på forhånd på at det skulle gå den veien. Mest sannsynlig en sykehustabbe. Så jeg har nok å slite med fra før av, det er bare noen måneder siden det skjedde. Jeg har sendt flere mailer til de, noen ganger får jeg ikke svar og andre ganger sier de at de skal ordne opp også går det bare noen få dager til de ringer igjen. Det er alltid det samme nr. så jeg vet det er de når de ringer, kan alltids slutte å ta den men jeg vil aller helst at de skal slutte å ringe meg. Spørs om det blir å true med Tv2 hjelper deg neste uke da.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #6 Skrevet 8. desember 2013 Kan du ikke blokkere nr da ? Det er kjempeenkelt på smarttlf. Anonymous poster hash: 5e874...ed1
Gustav Klitt Skrevet 8. desember 2013 #7 Skrevet 8. desember 2013 Jeg sa opp abonnementet på den skiten der for snart to år siden, det kommer fremdeles i posten. Da det hadde gått et år etter første oppsigelse, "måtte" jeg betale fordi de kunne ikke finne oppsigelsen. Greit nok, det kunne ikke jeg heller, men er sikker på at jeg sa det opp. Uansett, jeg betalte og sa opp en gang til. Bladet fortsatte å komme. Siste faktura kom for flere måneder siden, den betalte jeg ikke. Får det fremdeles i posten.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå